הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעה ייצוגית ראשונה נגד שירותי השכרת הקורקינטים בלוס אנג'לס
האם הרוכבים ייאלצו לעשות ביטוח, או שמא לא נראה עוד את הקורקינטים השיתופיים האלה ברחובות? לכמה תושבים נמאס מהבלאגן, והם החליטו לפנות לבית המשפט

תביעה ייצוגית נגד שירותי השכרת הקורקינטים החשמליים באזור לוס אנג'לס דורשת שהרוכבים ישתמשו בביטוח כמו נהגים רגילים. אתמול (שני) הודיע משרד עורכי דין מסנטה מוניקה כי התביעה הוגשה לאחר תאונות ואירועי בטיחות בהם היו מעורבים הקורקינטים החשמליים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לעתים שורפים אותם וקוברים בחוף בים. קורקינט שיתופי של בירד


בנוסף, התובעים טוענים כי פיזור הקורקינטים ברחבי העיר מפריע לתושבים.

התביעה הוגשה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס ביום שישי, בשמם של כמה תובעים שטוענים כי הם נפגעו בשל הקורקינטים. מדובר בתביעה הייצוגית הראשונה שהוגשה נגד שתי חברות שיתוף הקורקינטים.

בכתב התביעה, שבו צורפו גם החברות היצרניות סגווי ושיואומי כנתבעות, מופיעים תשעה תובעים - בהם שלושה שטוענים שנפצעו מהקורקינטים, ושלושה אחרים שטוענים כי הם מעדו בשל קורקינטים שהושארו ברחוב.

אחד מהתובעים אמר כי הוא נפגע באופן קשה בשמונה שיניים. תובע אחר טען כי הוא נאלץ לעבור ניתוח.

"נפגעתי מאחור על ידי אדם צעיר שרכב על קורקינט של בירד. הזרוע הימנית שלי נשברה והשריר שלי גם נפגע", אמר אחד התובעים במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול. תובע אחר, תושב סן דייגו, אמר כי רוכב קורקינט התנגש ברכבו וגרם לו לנזק.

התובעים טוענים בין השאר כי לעתים מושלכים הקורקינטים לפחים, לאוקיינוס ואף לתעלות. קורקינטים אחרים מוצתים ונקברים בחוף הים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE