הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוצח במועדון הלילה בקליפורניה: יוצא מארינס בן 28
איאן דייויד לונג, נחת משוחרר, לקח אקדח גלוק ומחסנית מורחבת, וטבח במבלים במועדון הלילה, ביניהם סמל במשרד השריף. בנוסף נפצעו עשרה. המועדון מארח "ליל קאנטרי לתלמידי קולג'" בכל יום רביעי. טרם הוברר מניע. בין הבליינים במועדון: שורדי הטבח בלאס וגאס

נחשף שמו של הרוצח במועדון הלילה "בורדרליין" בת'אוסנד אוקס הסמוכה לסימי ואלי, מצפון-מערב ללוס אנג'לס. מדובר באיאן דייויד לונג, בן 28, יוצא חיל הנחתים. טרם הוברר המניע למעשה המחריד, בו נרצחו 11 בליינים וסמל במשרד השריף, בנוסף לרוצח עצמו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קודם כל הקורבנות. סמל השריף רון הלוס, שהסתער לתוך זירת הטבח להציל אזרחים ונורה למוות. יהי זכרו ברוך 


שוב טבח מדמם מטלטל את הציבור האמריקני: אדם לבוש שחורים נכנס למקום בילוי של סטודנטים רבים בדרום קליפורניה, השליך רימוני עשן והחל לירות לכל עבר. 12 בני אדם נהרגו, וגם היורה נהרג. על פי ההערכות, הוא בחר לשים קץ לחייו בתום מסע הרצח.

אחד ההרוגים הוא השוטר הראשון שהגיע לזירת הירי, סרג'נט רון הלוס. מיד לאחר שהגיע הוא נכנס למקום יחד עם שוטר נוסף. מיד לאחר שנכנס, הלוס נורה מספר פעמים. השוטר שהיה עמו משך אותו מקו האש, והוא הובהל לבית החולים המקומי, שם נקבע מותו.

האירוע החל בשעה 11:20 בלילה (שעון מקומי), אז התקבלו במשטרה המקומית כמה דיווחים על אירוע ירי ב-Borderline Bar & Grill שב-Thousand Oaks, כ-40 מייל ממערב ללוס אנג'לס.

על פי אתר האינטרנט של המקום, הלילה היה שם ערב קאנטרי לתלמידי הקולג' האזורי, כפי שיש בכל יום רביעי. על פי המשטרה, מאות בני אדם היו במקום כאשר נפתחה האש. שריף ג'ף דין תיאר היום במסיבת עיתונאים את האירוע הקשה, וציין שהשוטרים הגיעו למקום בתוך דקות בודדות מאז שקיבלו דיווח על הירי. "זו זירה מזעזעת. יש דם בכל מקום", אמר דין לעיתונאים.


מכבוד במדים לחרפת עולם. איאן דייויד לונג


מהמשטרה נמסר כי נורו לפחות 30 יריות באירוע. כוחות ביטחון ורפואה הוזעקו למקום. במקביל, הרשויות קראו לציבור שלא להגיע לאזור. אל המקום הגיעו גם יחידה מיוחדת של ה-FBI ללוחמה בטרור, וסוכנים של הרשות לאלכוהול, טבק, נשק וחומרי נפץ.

עדי ראייה סיפרו כי החשוד, גבר מזוקן שלבש מעיל כהה, פתח באש באקדח שהיה ברשותו, ולאחר מכן השליך פצצות עשן לתוך המקום הגדוש. מרגע שהחלו היריות, המבלים במקום השליכו כיסאות על החלונות כדי שיוכלו לברוח משם. מבלים אחרים התחבאו בעליית הגג ובחדרי השירותים. נודע כי בין המבלים במועדון היו כאלה ששרדו את הטבח בלאס וגאס אשתקד, שאירע גם הוא בהופעת קאנטרי.

טיילור ויטלר יצאה אל ה-Borderline כדי לחגוג את יום הולדתה ה-21. היא רקדה עם חבריה ברחבה כאשר שמעה קולות נפץ. היא הסתובבה מהר כדי להבין מאיפה מגיעים הפיצוצים, כשלפתע ראתה מולה אדם לובש שחורים מחזיק באקדח סמוך לכניסה.

אריקה סיגמן, 19, סיפרה כי היא החלה לרוץ לכיוון היציאה ברגע שהחלו הצעקות. "אני תושבת Thousand Oaks, זה מקום בטוח. ההורים שלי מרשים לי ללכת לכאן, זה מקום שסומכים עליו.. מאוד מפחיד לדעת שזה קרה כאן. אי אפשר לצפות לדבר כזה כאן".


בשעה זו עדיין מאתרים את משפחות חלק מן הקורבנות. אלה הנספים ששמם הותר לפרסום: 

סמל רון הלוס
בעל ותק של 29 שנות שירות באכיפת חוק שעמד על סף פרישה, היה בין הראשונים להיכנס למועדון כדי להתעמת עם היורה. הוא נורה מספר פעמים תוך ניסיון לעצור את הרוצח. הלוס נכנע לפציעותיו בבית החולים לאחר שנמשך מקו האש בידי שוטר אחר. הוא מותיר אחריו אישה ובן.

קודי קופמן
זוהה על ידי אביו, שנפרד ממנו מוקדם יותר אתמול. קודי קופמן היה אורח קבוע ב"לילות הקאנטרי" של יום רביעי במועדון הבורדרליין. בעת שדיבר עם כתבים, הביע ג'ייסון קופמן, אביו של קודי, את צערו על כאבם של בני משפחה אחרים שיבואו אחריו לזהות את יקיריהם.

ג'סטין מיק
מיק בן ה-23 זוהה על ידי אוניברסיטת קאל לות'רן כמי שנמנה על הרוגי הטבח. "מיק הציל חיים בגבורה בתקרית", נאמר בהודעת האוניברסיטה על בוגרה הטרי.


מימין לשמאל, מלמעלה: אליינה האוסלי, ג'סטין מיק, קודי קופמן, שון אדלר, נואל ספארקס. יהי זכרם ברוך



אליינה האוסלי
האוסלי בת ה-18 היתה סטודנטית שנה ראשונה באוניברסיטת פפרדיין. היא היתה אחייניתה של כוכבת סדרת הניינטיז "תאומות" תמרה מאורי-האוסלי ושל כתב פוקס ניוז לשעבר, אדם האוסלי. "אנחנו שבורי-לב", נאמר בהודעת המשפחה, "אליינה היתה אישה צעירה ומדהימה עם כל-כך הרבה חיים לפניה, ואנחנו הרוסים מכך שחייה נגדעו באופן שכזה".

נואל ספארקס
ספארקס היתה פעילה בכנסיית יונייטד מת'ודיסט, אשר אישרה את דבר מותה היום. "אנו אבלים עם וונדי אנדרסון וטוני ספארקס", נאמר בהודעת הפייסבוק של הכנסייה.

שון אדלר
אדלר היה בעברו מאמן ההיאבקות בבית הספר התיכון רויאל בסימי ואלי הסמוכה. "הוא היה באמצע מעבר בין הקריירות ועדיין מצא זמן לקבוצה. הוא נסע איתנו לתחרויות בכמה מהזמנים הקשים ביותר שלנו כקבוצה. הוא היה חיובי, מעורר השראה ובאמת רצה את הטוב ביותר עבור האנשים סביבו" נאמר בהודעת הקבוצה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE