הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מגשים פה חלום בזה שאני מופיע עם נגנים שגדלתי עליהם"
ישראלים מספרים על החיים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: ליאור מיליגר, סקסופוניסט, ברוקלין, ניו יורק. כאן עם אשתי, היא זמרת קלאסית.

"הגענו לניו יורק בקיץ 2015 בעקבות לימודים של אשתי ובעקבות המוזיקה.
שנינו מוזיקאים. היא זמרת קלאסית ואני סקסופוניסט ג'אז. וניו יורק זה ה-מקום להמשך ההתפתחות המוזיקלית שלנו.

אני מוזיקאי ג'אז (סקסופוניסט ומלחין), מופיע עם המוזיקה שלי במועדוני הג'אז השונים בניו יורק. מנסה להגיע לכמה שיותר מועדונים וקהלים, ומנגן עם אמנים מובילים בתחום בסצנה הניו-יורקית ובזירה הבינלאומית.

אני מגשים פה חלום בזה שאני מופיע עם נגנים שגדלתי עליהם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מה אתה הכי אוהב בארה"ב?
אני אוהב את השפע התרבותי והאנושי שיש פה -  אנשים מכל העולם ומכל התרבויות שמביאים איתם פיסה של הבית ומשלבים אותה ביצירה שלהם. בתחום שלי, יש שפע של הופעות, המון מועדונים והתרחשויות.

מה אתה הכי לא אוהב בארה"ב?
יש פה איזו תכונה של הסתכלות על הקנקן ולא על מה שיש בתוכו. נראה שהאמריקאים נותנים חשיבות גדולה מדי לניראות של הדברים ולא לתוכן שלהם וזה יוצר איזה מצג שווא חלול שנמצא בכל דבר ומושרש בתרבות שלהם. שטחיות, חוסר עומק, אפשר לראות את זה כמעט בכל דבר פה. חבל.

מה מבחינך הדבר השונה ביותר בין ישראל לארה"ב?
מהתחום המאוד צר שלי של המוזיקה - השוני בתרבות. נראה שיש פה השקעה רבה יותר בתרבות וחינוך, שהולכים יד ביד. יש הרבה יותר הזדמנויות ואפשרויות ולא רק בגלל גודל האוכלוסיה, אלא בגלל שאנשים מכירים בערך של התרבות ובמה שהיא מקנה לחברה וזאת לעומת ישראל, שבה ההשקעה בתרבות הולכת ופוחתת ומעבר לזה, גם נדמה שהתרבות אמורה לשמש את או להתאים לאג'נדה הפוליטית הרווחת, אחרת אין לה זכות קיום

למה הכי מתגעגע בארץ? הסביבה האנושית הקרובה, משפחה וחברים הכי חסר פה

למה אתה הכי פחות מתגעגע בארץ?
אני הכי פחות מתגעגע לכאוס, לתרבות ה"לא פראייר" ו"מותר לי הכל" שיש בארץ, לחוסר הכבוד שהמגזרים השונים מפגינים זה כלפי זה (חילונים-חרדים-להטבים, ערבים/ישראלים, מזרחים/אשכנזים).

חופשה מומלצת: טבע. באשר הוא...

מה הכי ישראלי בעיניך? חוצפה/תעוזה

איפה אתה רואה את עצמך עוד 10 שנים?
שומר את האופציות פתוחות. מנסה לא לתכנן כדי לא להגביל את עצמי לתכניות

האם אתה רואה את עצמך חוזר לארץ?
לא הייתי רוצה לחזור לארץ במצבה הנוכחי. הייתי שמח לחזור למדינת ישראל שבה נציגי הציבור הם מושא להערצה ולא סמל לבורות ושחיתות. הייתי רוצה לחזור לישראל שוויונית יותר, לישראל שנמצאת בתהליך שלום מול אויביה, לישראל שנמצאת בפריחה תרבותית.

מסעדה מומלצת:  Uncle Boons בדאון טאון במנהטן

איך אתה אוהב לאכול קרמבו? דוגל בהפרדת רשויות. ביסקוויט לחוד ומילוי לחוד. לא משנה מי/מה קודם

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE