הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: האם החשוד בניסיון דריסה של מתפללים יהודים כשיר לעמוד לדין?
הדיון בעניינו של מוחמד מוחמד עבדי נפתח אתמול, אך עורך דינו דרש לבחון אם הבעיות הנפשיות שלו מונעות את העמדתו לדין. דיון נוסף נקבע לעוד כשבועיים

ההליך הפלילי כנגד מוחמד מוחמד עבדי בן ה-32, תושב סיאטל המואשם כי ניסה לדרוס שני גברים יהודים מחוץ לבית כנסת בשכונת הנקוק פארק שבלוס אנג'לס, הושהה על רקע השאלה אם הוא בכלל כשיר לעמוד לדין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוחמד מוחמד עבדי על רקע זירת ניסיון הדריסה (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

אתמול התקיים הדיון הראשוני בעניינו של עבדי, שהואשם בשני סעיפים של תקיפה באמצעות נשק קטלני. עורך דינו מהסניגוריה הציבורית, דיויד קאנאס, טען שעבדי סובל מבעיות נפשיות ועל ביהמ"ש להכיר בכך.

פול איסקינס, דובר משרד התובע של מחוז לוס אנג'לס, סיפר כי בית המשפט נענה לדרישה ועל כן יתקיים דיון בעניין הכשירות המנטלית ב-14 בדצמבר.

כזכור, עבדי נעצר ב-23 בנובמבר בעקבות ניסיון הדריסה. על פי עדי ראייה, הנהג עצר סמוך לבית הכנסת "בית יהודה" בשדרות לה-בריאה, סמוך לפינת אוקווד, והחל לצעוק על המתפללים ולגדף אותם. שני המתפללים שניסו להמנע מהפגיעה קלטו את המתרחש והחלו להתרחק מן הקבוצה העיקרית, תוך שמירת עין על החשוד ורכבו. לאחר מכן ביצע עבדי את פניית הפרסה - תוך חציית אור אדום - ופתח בניסיון הרצח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE