הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק אישרה: נעצר חשוד בתקיפת הקשישה היהודייה בברוקלין
אתמול פורסם תיעוד של החשוד, ובהמשך הערב גם פורסם שמו, והבוקר הודיעה משטרת ניו יורק על מעצרו של מארק מאלון בן ה-50. על פי החשד, הוא נכנס בכוח אל דירתה של האישה היהודייה וחיפש אחר דבריו יוקרה שונים

שלושה ימים בלבד לאחר שלובוב פיינשטיין בת ה-87 הותקפה בביתה, אישה יהודייה המתגוררת בברוקלין, הבוקר נודע כי משטרת ניו יורק עצרה חשוד במעשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

תחילה, המשטרה לא אישרה את זהות העצור, אך בשעות המאוחרות של יום חמישי פורסם כי מארק מאלון בן ה-50 הוגדר כ"מבוקש לחקירה" בעקבות האירוע. היום בבוקר אישרה המשטרה כי החשוד שנעצר הוא אכן מאלון.

אתמול, שעות בודדות לפני שפורסם שמו של המבוקש, המשטרה הותירה לפרסם את תיעודו כפי שנקלט בעדשות מצלמות האבטחה שהוצבו ברחבי הבניין של הקשישה היהודייה, שפתחה את דלת ביתה בבוקר יום שלישי כי חשבה שמדובר בסיוע הסיעודי שאליו היא זקוקה. בפועל היה זה תוקף שהלם בראשה וחיפש אחר דברי יוקרה כגון תכשיטים. למרות העובדה שנחבלה בראשה, בדיקת CT לא הראתה ממצאים חריגים והיא צפויה להתאושש מפצעיה.

 

מארק מאלון (צילום: משטרת ניו יורק)

 

כזכור, עם פרסום תמונות החשוד, משטרת ניו יורק כתבה בטוויטר שלה כי "האיש הזה מבוקש בגין תקיפה אלימה ושוד של קשישה בדירתה בברוקלין בבוקר חג מולד. סייעו לנו להפיץ את התמונה כדי להוריד את הפושע הזה מהרחובות!"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE