הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרובת משפחה של אנה פרנק תיפגש עם הנערים ששיחקו את משחק השתייה האנטישמי
אווה שלוס, בתו המאומצת של אביה של אנה פרנק, תפגוש בניופורט ביץ' את התיכוניסטים שהצלטמו כשהם מצדיעים במועל יד ומשחקים משחק שתייה אנטישמי. הפגישה של שלוס תהיה פרטית, אך היא צפויה לדבר עם העיתונאים בתומה

אווה שלוס, בתו המאומצת של אביה של אנה פרנק, תיפגש היום (חמישי) בניופורט ביץ' עם תלמידי התיכון שהצטלמו בהצדעה נאצית תוך כדי משחק שתייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אווה שלוס (צילום: מש' שלוס)

 

במהלך האירוע המכוער, התיכוניסטים אף סידרו את כוסות השתייה בצורה של צלב קרס. הדבר עורר תגובות זועמות, הן בקרב הקהילה היהודית בדרום קליפורניה והן בקרב תושבי מדינת הזהב באופן כללי. בתחילת השבוע הביעו התלמידים הצעירים את התנצלותם באמצעות מכתבים שכתבו והוקראו ע"י אחד ההורים במפגש שנערך בתיכון בניופורט ביץ'.

שלוס בת ה-89 היא ניצולת שואה אשר נשאה לצבי שלוס, ישראלי לשעבר, בשנת 1952. הפגישה שלה עם הילדים הצעירים צפויה להיות פרטית, אך הרב ראובן מינץ' מבית חב"ד המקומי חשף שהיא תשוחח עם העיתונאים בתום הפגישה.

 

משחק השתייה האנטישמי שבו שיחקו הנערים (צילום: פייסבוק)

 

פוליטיקאים רבים בחרו גם הם להשמיע את זעמם בעקבות האירוע, לרבות קוטי פטרי-נוריס, חברת הקונגרס המקומי אשר מייצגת את האזור בסקרמנטו, שאמרה: "אני נגעלת בכל ליבי מלראות ילדים בקהילה שלנו העוסקים בפעילות אנטישמית. מה שמדאיג אותי במיוחד זה הצורה הקלילה שבה הם מפגינים שנאה ודעות קדומות. אין זה דבר נורמלי ואנו לא יכולים להעלים עין. עלינו לחנך את הילדים בצורה טובה יותר". קייטי פורט אף היא חברה בקונגרס המקומי ומייצג אזור סמוך: "אני מגנה את תצוגת השנאה והאנטישמיות וקוראת להורים ומנהיגי הקהילה לעשות מאמץ גדול יותר לחנך את תושבינו בנוגע לאלימות והשנאה שהיהודים עוברים בכל העולם. אין מקום לזה במחוז אורנג'", היא צייצה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE