הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לפשע שנאה בניו יורק: אלמוני בעט בעגלת תינוק של אישה יהודייה
האישה הלכה בלב השכונה היהודית כאשר לפתע הגיע התוקף שבעט בעגלה. לחוקרים היא סיפרה שהוא קילל אותה, משטרת ניו יורק פתחה בחקירה. רב מקומי: "בין אם מדובר בפשע שנאה או לא, זהו אירוע חמור ביותר"

גל האנטישמיות שפוקד את ארה"ב ממשיך להשפיע על חיי היום יום של יהודי המדינה, ודוגמה לכך ניתנה השבוע כאשר אלמוני בעט בעגלת תינוק של אישה יהודייה שהלכה לאורך רח' סטרלינג בשכונה יהודית בברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך סרטון האבטחה שתיעד את האירוע (צילום: ChabadLubavitch@)

 

האירוע התרחש אתמול (שני) בסביבות השעה 1:10 בצהריים, ומשטרת ניו יורק פתחה בחקירה ובוחנת אם להתייחס אל האירוע כאל פשע שנאה. מצלמת אבטחה תיעדה את האירוע, ובצילומים שפורסמו ע"י ארגון "שומרים" ניתן לראות את האישה כשהיא הולכת לאורך הרחוב ומדברת בטלפון בשכונת קראון הייטס שברובע. לפתע מגיח אלמוני מהכיוון השני, וכשהוא חולף ליד האישה ניתן לראות שהוא בועט בחזקה בעגלה. בהמשך סיפרה האישה לחוקרים שהתוקף קילל אותה ודרש ממנה "לעוף מהדרך שלה".

 

תיעוד האירוע (צילום: ChabadLubavitch@)

 

כאמור, המשטרה בוחנת אם מדובר בפשע שנאה, אך בשלב זה החקירה מתמקדת בסיכון רווחת הילד. הרב יעקב ברמן, בכיר בקהילה היהודית בשכונה, אמר השבוע כי "בשלב זה אנחנו לא מסיקים מסקנות, ניתן למשטרה לחקור את העניין. בין אם מדובר בפשע שנאה או לא, זהו אירוע חמור ביותר בו ילד קטן הותקף, ואנו מצפים מהמשטרה ומהתובעים להעמיד לדין את מי שעומד מאחורי התקיפה".

האירוע מצטרף לשורה ארוכה של אירועים מכוערים שכוונו כנגד הקהילה היהודית בעיר, לרבות שבירת חלונות בית חב"ד בברוקלין וריסוס צלבי קרס בחצר בית ספר בקווינס ובגן שעשועים בברוקלין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE