הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין זוכה בפאוורבול, הקופה טיפסה ל-750 מיליון דולר
בפעם ה-24 ברציפות, הגרלת הפאוורבול לא הניבה זוכה שניחש נכון את כל שש הספרות. כעת הקופה תזנק ב-125 מיליון דולר ותהפוך לרביעית בגודלה בהיסטוריית הלוטו בארצות הברית. האם מישהו יגבור על סיכויים של 1 ל-292.2 מיליון ויגרוף את הסכום הבלתי נתפס?

סכום הזכייה בהגרלת הפאוורבול טיפס ל-750 מיליון דולר לאחר שאיש לא ניחש נכון את שש הספרות שהוגרלו ביום שבת, כך נמסר הבוקר (שני) ממשרדי הפאוורבול באיווה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השלטים בחנויות הנוחות עודכנו עם סכום הזכייה ההיסטורי (צילום: רויטרס)

 

המספרים שהוגרלו בשבת הם 24, 25, 52, 60, 66, ומספר הפאוורבול הוא 5. אם מישהו היה מצליח לנחש נכון את כל שש הספרות הללו, הוא היה גורף סכום של 625 מיליון דולר. כאמור, סכום הזכייה צפוי לזנק ב-125 מיליון דולר ולהיות הרביעי בגודלו בהיסטוריה של כלל הגרלות הלוטו בארה"ב.

מדובר בהגרלה ה-24 ברציפות שבה איש לא מצליח לנחש נכון את כל שש הספרות. ההגרלה הבאה תיערך ביום רביעי והסיכוי לזכות בה נאמד באחד ל-292.2 מיליון.

לפני קצת יותר משלוש שנים נערכה ההגרלה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הלוטו בארה"ב, ושלושה זוכים מאושרים חילקו ביניהם סכום בלתי נתפס של 1.59 מיליארד דולר. בסוף חודש אוקטובר האחרון נערכה הגרלת ה"מגה מיליונס", ורק בתחילת החודש הנוכחי הזוכה הגיעה למשרדי הלוטו כדי לקבל את כספה, כמיליארד וחצי דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE