הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מצטער שהתאהב בה": ג'וני דפ נואש לתקן את התדמית ההרוסה שלו
דפ מצפה לגאולה. הוא חש ש"נוצל לחלוטין" על ידי אשתו לשעבר, אמבר הארד, ורוצה "שהמעריצים וכולם באולפני הסרטים ידעו שהוא לא המפלצת שאמבר אומרת שהוא"

לג'וני דפ (55) עולים זיכרונות לא נעימים מהזמן שבילה עם אשתו לשעבר, אמבר הארד (32), כשהוא בדרך לקרב משפטי נוסף עם השחקנית. "ג'וני מרגיש שהוא נוצל לחלוטין על ידי אמבר והוא מצטער שאי פעם התאהב בה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מצפה לגאולה. דפ

דפ הפנה חלק מהרגשות האל לתביעה משפטית נגד הארד בגין השמצה, על סך של 50 מיליון דולר. השחקן משתוקק לראות מה יקרה לאחר מכן. "ג'וני מקווה שהתביעה תספק לו גאולה, כשהוא מרגיש שהוא מעולם לא היה במערכת יחסים שגבתה מחיר גבוה כל כך מהקריירה ומהחיים האישיים שלו", כך חושף מקור.

לדפ יש היסטוריה ארוכה של מערכות יחסים, והוא היה נשוי לאמנית האיפור, לורי אליסון, במשך שנתיים (1983-5); הוא היה מאורס לנשים אחרות, בהן כוכבת "טווין פיקס", שרלין פן (54), כוכבת "ריקוד מושחת" ג'ניפר גריי (59) והשחקנית וינונה ריידר (47). הוא היה נשוי לזמרת הצרפתית, ונסה פראדי (46) במשך 14 מה, ולשניים שני ילדים, לילי-רוז דפ (19) וג'ון כריסטופר דפ השלישי (16). דפ התחתן עם הארד בפברואר 2015.


עם הארד בימים טובים יותר. דפ

"הוא מרגיש שאמבר לגמרי הגזימה עם ההאשמות שהיא המציאה לגביו", כך סיפר מקור. הארד האשימה את דפ בהתעללות מילולית ופיזית, במהלך נישואיהם וקיבלה צו מניעה זמני נגד דפ, בחודש מאי 2016, החודש בו הגישה בקשה לגירושים.

דפ הכחיש את כל ההטענות נגדו, לפיהן הואשם בהתעללות, והגירושים הסתיימו בינואר 2017. אך יותר משנה לאחר כן, פורסם מאמר של הארד בעיתון "וושיגנטון פוסט", לפיו היא התמודדה עם האלימות כשהיתה איתו. לדברי מקור, "כואב לג'וני, כי לא היה לו מושג עד כמה אמבר יכולה להיות כועסת ונקמנית. הוא מרגיש נואש לתקן את הדימוי שלו. הוא מקווה שהמשפט ינקה את שמו, על מנת שהמעריצים וכולם באולפני הסרטים ידעו שהוא לא המפלצת שאמבר אומרת שהוא".

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE