הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוער בלוס אנג'לס: עצים קרסו, עשרות אלפים נותרו ללא חשמל
שני שוטרים ישבו בתוך ניידת כאשר עץ קרס עליה. למזלם, הם נפגעו באורח קל בלבד. זרם החשמל נותק ב-15 מוקדים, דבר שהשאיר עשרות אלפים באפלה. על פי חברת החשמל המקומית, תיקון הנזק עלול לארוך כ-24 שעות

לאחר מספר ימים של שמש וטמפרטורות חריגות, תושבי לוס אנג'לס נאלצו להתמודד עם רוחות חזקות שפקדו את האזור החל משעות הצהריים של יום שלישי. על פי חברת החשמל המקומית (LADWP), זרם החשמל נותק ב-15 מוקדים שונים ברחבי העיר, לרבות בשכונת הוליווד הילס היוקרתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העץ שקרס על ניידת וגרם לפציעות קלות לשני שוטרים (צילום: LAPDHQ@)

 

השיא נרשם במהלך הלילה כאשר כ-42 אלף משפחות נותקו מהחשמל, אך צוותי החברה הוזעקו למוקדים והם עובדים במהרה כדי להשיב את זרם החשמל. בסמוך לשעה 5:30 בבוקר עדכנה חברת החשמל כי 33 אלף בתים עדיין מנותקים. החברה הזהירה כי יתכן שיידרשו כ-24 שעות על מנת להשלים את כל עבודות התיקון. על פי LADWP, אלה הן השכונות בהן זרם החשמל נותק באופן חלקי: הוליווד הילס, קוריאה טאון, מיד-וילשר, פיירפקס, סילבר לייק, לוס פילז, מר ויסטה, מיד וילשר ו-וילמינגטון.

במקביל, שירות מזג האוויר הלאומי (NWS) הזהיר שהרוחות החזקות (מהירות של עד כ-70 מייל לשעה) ימשיכו לנשוב בכל אזור דרום קליפורניה עד שעות הצהריים של יום רביעי. בשכונת וסטווד הסמוכה ל-UCLA דווח על עץ גדול שנפל על בית שנמצא בלשבי בנייה, אולם איש לא נפגע באירוע זה.

 

נזק רב הוסב למכוניות רבות שחנו ברחובות לוס אנג'לס (צילום: טוויטר)

 

בשכונת מר ויסטה (Mar Vista) הסמוכה לסנטה מוניקה התקבל דיווח על עץ שקרס על ניידת שבה ישבו שני שוטרים, שנפגעו באורח קל בלבד. במשטרת הכבישים המהירים של קליפורניה מזהירים את הנהגים המתבקשים לגלות עירנות, במיוחד נהגי משאיות ורכבים מסחריים אחרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE