הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה קרה בלוס אנג'לס: חגיגת העצמאות הגדולה בעולם מחוץ לגבולות המדינה
אלפים פקדו את ראנצ'ו פארק, בלוס אנג'לס, במהלך האירוע הקהילתי הגדול ביותר של ארגון ה-IAC, הפסטיבל השנתי וחגיגת העצמאות למדינת ישראל הגדולה ביותר מחוץ לגבולותיה

ביום ראשון ה-19 במאי, התקבצו כ-10,000 אנשים מכל רחבי לוס אנג'לס על מנת להשתתף במפגן התמיכה בישראל הגדול בעולם ולחגוג את יום העצמאות ה-71 למדינה. אל הפארק, שקושט בכחול ולבן הגיעו ישראלים, יהודים-אמריקאים, פוליטיקאים בכירים ותומכי ישראל נלהבים, שביקשו לקחת חלק באירוע, בהפקתה של עדי דרורי, מחברת EventPros LA.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הפארק נצבע בצבעי כחול ולבן, פסטיבל עצמאות 71 בראנצ'ו פארק

החגיגה כללה שלל אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, בהן לונה פארק, פינות יצירה, איפור פנים, מתחם ענק של ליטוף חיות, רכיבה על פוני וגמלים. בנוסף, במקום הוקמו מספר ביתנים, בהם גם כאלה שהציעו אוכל כשר, חפצי אמנות ועוד מגוון מוצרים אטרקטיביים.


הזמר ליאור נרקיס מופיע בפסטיבל יום העצמאות ה-71 בראנצ'ו פארק 

מתחם מיוחד נבנה לכבוד הפסטיבל בשיתוף עם בית התפוצות, שהציג תערוכת גיבורי יהדות. כמו כן, הוקם מתחם המדמה את חוף תל אביב עם דמותו המפורסמת של בן גוריון שעומד על הראש. המבוגרים שבקהל נהנו מבר ענק של מנהיגות הצעירה של הארגון, עם מוזיקה שניגנו הדי.ג'ייס המובילים בעיר, בהם די.ג'יי סנטבול, די.ג'יי ריבר ודי.ג'יי אביאל עם דני די. במתחם ריקודי העם, שנמשכו לאורך כל היום, התקיים גם אירוע הפרשת חלה קהילתי, ענק ומרגש, בהשתתפות עשרות מבקרים.



הבמה המרכזית אירחה הופעות לאורך כל היום, בהן מופעי ריקוד ושירה של קבוצות וארגונים מקומיים לצד כוכבים אורחים, כגון הדוד חיים ונעמה סופר-על, שכבשו את לב הילדים. לסיום, הזמר הישראלי, מהמצליחים והוותיקים בישראל, ליאור נרקיס, חתם את האירוע בהופעה מרגשת ורבת עוצמה, שהפכה עד מהרה לחגיגה של שמחה וריקודים.



יש לציין גם את המטס האווירי המסורתי, שנחשב לאחד הרגעים המרגשים ביותר בפסטיבל. איתו נפתח הטקס המרכזי, בהנחייתו של מייק בורשטיין ובהשתתפות פוליטיקאים בכירים וחברי דירקטוריון של ארגון ה-IAC, ראש העיר אריק גרכטי, חבר הקונגרס טוני קארדנס, הקונסול הכללי של שגרירות ישראל בלוס אנג'לס איתן וייס, הממונה מטעם המדינה למאבק באנטישמיות אילן קר, חברי המועצה ג'סי גבריאל וריצ'ארד בלום, עורך דין המדינה מייק פיורר, ראש מועצת העיר ווסט הוליווד פול קורץ ומכובדים נוספים. כולם פנו אל הקהל תוך הבעת תמיכה בישראל וביהדות ודיברו על הצורך ועל המאמץ למיגור האנטישמיות.


מרגש. המטס האווירי המסורתי מעל ראנצ'ו פארק

בין המכובדים, נכח כמובן גם ההוגה והמממן הראשי של הפסטיבל הראשי, נתי סיידוף, בלעדיו לא היתה מתקיימת החגיגה, שמהווה חלק מתרומתו הבלתי נגמרת למען הקהילה ולשמירה על אחדותה גם בגלות. נתראה בשנה הבאה.


עדכונים על אירועי ופעילויות ה-IAC ניתן למצוא באתר הארגון: www.israeliamerican.org

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE