הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: שוטר הבחין ב"לוחית זיהוי" מזויפת, הנהג נעצר בגין DUI ואחזקת סמים
שוטר ממשרד השריף של מחוז ונטורה סייר באזור העיר מורפארק כאשר הבחין בלוחית הרישוי המעט משונה. במבט שני הוא הבין שמדובר בזיוף, בעיקר בשל העובדה ששם המדינה נכתבה בצורה שגויה. הוא נעצר לאחר שהתגלה כי צו מעצר הוצא כנגד הנהג, וזאת בנוסף לסמים שנתפסו ברכב והעובדה שנהג תחת השפעה

שוטר בעיר מורפארק (Moorpark) שבמחוז ונטורה הבחין בלוחית רישוי מזויפת, והדבר הוביל למעצרו של הנהג בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים, אחזקת סמים ונהיגה ללא רישיון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוחית הרישוי המזויפת ועליה הכיתוב "קליפס" במקום "קליפורניה" (צילום: משרד השריף של מחוז ונטורה)

 

מה שמשך את תשומת לבו של השוטר היייתה שגיאת איות בשם המדינה. במקום קליפורניה, בלוחית הרישוי נכתב "קליפס" ("Califas"), כינוי בספרדית למדינה. בנוסף, האותיות והמספרים של הלוחית נצבעו בצורה עקומה.

השוטר מיד הורה לנהג לעצור את הרכב המסחרי בצד הדרך, שם התגלה כי הוא תחת השפעת סמים. הוא נעצר בגין DUI, אחזקת סמים מסוג מתאמפטמין ונהיגה ללא רישיון בתוקף. מעבר לכך, בדיקה העלתה כי צו מעצר הוצא כנגד החשוד, ששמו לא פורסם.

ממשרד השריף של מחוז ונטורה, שאחראי על העיר מורפארק, נמסר כי קיימת יחידה מיוחדת לאכיפת חוקי התעבורה בקרב רכבים מסחריים, וזאת בשל הכמות הגדולה של רכבים מסוג זה העוברים במקום. בשנה שעברה נרשמו קרוב לאלף דו"חות בשל עבירות שונות של רכבים מסחריים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE