הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל החקיינים מעורר החרדה ממשיך לאיים: אדם חמוש ברובה טעון ומאות כדורים נתפס בסניף וולמארט
פחות משבוע לאחר שעשרות נרצחו בשני אירועי ירי קשים בטקסס ואוהיו, תקרית חריגה נרשמה בסניף וולמארט במיזורי. המשטרה עצרה את החשוד, צעיר בשנות ה-20 לחייו, אך לא ברור אם כלל התכוון לפתוח באש. המשטרה המקומית: "יש לו הרבה מזל שהוא בחיים בהתחשב בתקרית שהוא יצר"

בהלה גדולה נרשמה אתמול בספרינגפילד (מיזורי) לאחר שצעיר חמוש ברובה ולבוש בבגדי הסוואה ושיריון גוף נכנס אל סניף וולמארט מקומי. למרבה המזל, כבאי שלא היה בתפקיד נכח במקום, שלף אקדח וכיוון אותו לעבר הצעיר עד שכוחות המשטרה הגיעו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצעיר שנעצר מחוץ לסניף וולמארט, אמש במיזורי (צילום: AP)

 

"יש לו הרבה מזל שהוא בחיים בהתחשב בתקרית שהוא יצר", אמרו במשטרה בתום האירוע מעורר הדאגה, וזאת למרות שלא נורו יריות במהלך האירוע, שכאמור התרחש בספרינגפילד - העיר השלישית בגודלה במיזורי עם 160 אלף תושבים.

 

 

המשטרה תיארה את החשוד כצעיר לבן בשנות ה-20 לחייו, אך שמו לא נמסר באופן רשמי. עם זאת, רישומי בית המעצר במחוז חשפו כי שמו של העצור הוא דימיטרי אנדרייצ'נקו בן ה-20. הבוקר (שישי) המשטרה אישרה כי אנדרייצ'נקו הוא אכן הצעיר שנעצר בקשר לתקרית.

כמובן שעיקר הבהלה שנרשמה הגיעה בעקבות אירועי הירי הקטלניים שהתרחשו בשבוע האחרון באל פאסו ודייטון שבאוהיו.

 

דימיטרי אנדרייצ'נקו בן ה-20, החשוד בתקרית (צילום: משטרת ספרינגפילד)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 4:00 אחר הצהריים (שעון מקומי) ביום חמישי, אז נצפה החשוד כשהוא גורר עגלת קניות סביב החנות תוך כדי שהוא מצלם את עצמו. בתוך דקות אחדות התקבלו עשרות שיחות במוקד החירום המשטרתי 911, ומנהל הסניף הפעיל אזעקת שריפה כדי לפנות את המקום מלקוחות.

בשלב זה, החשוד גם יצא מהחנות, אך שם הוא נתקל בכבאי שלא היה בתפקיד. הוא שלף אקדח והורה לחשוד לא לזוז עד להגעת המשטרה, דבר שקרה כעבור פחות מדקה.

"הוא נכנס לסניף כשהוא עטוף בשיריון גוף ובגדי צבא, אז בהחלט ניתן להבין את הפאניקה ששררה במקום", אמר סגן מייק לוקאס מהמשטרה המקומית, "מן הסתם, האירועים הקשים בטקסס ודייטון קרו לפני פחות משבוע וזה טרי מאוד בראש של אנשים", הוא אמר.

 

המשטרה הוזעקה לאירוע והצליחה לעצור את החשוד לפני שנורתה ולו ירייה אחת (צילום: סי. אן. אן.)

 

עוד אמרו במשטרה המקומית כי החשוד נתפס כשרובה הסער שלו טעון, ושברשותו היו יותר מ-100 כדורים נוספים. בנוסף, לפחות שני אקדחים נוספים נמצאו ברשותו. בשלב זה, החקירה מתמקדת במניע אפשרי למעשה, כמו כן ניסיון להבין אם הצעיר באמת התכוון לפתוח באש, או שמא רצה לגרום לבהלה.

האירוע הנוכחי מהווה המשך לדיווחים נוספים על תקריות דומות שאירעו בפלורידה, שם המשטרה עדיין מחפשת אחר לפחות חשוד אחד שנכנס לסניף וולמארט ושאל את העובד אם הם מוכרים "כלי נשק שיכול להרוג המונים".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE