הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפל תציע את שירות הסטרימינג החדש ב-10 דולר לחודש
למרות העובדה שהשירות זול מנטפליקס, השירות המתחרה של דיסני עדיין צפוי לעקוף אותו כזול בשוק. על פי הדיווחים ב"בלומברג", מועד ההשקה צפוי להיות באמצע נובמבר. טרם ברור איזה תוכן יועבר בשירות

התחרות בין חברות הסטרימינג עומדת להיות קשה עוד יותר כאשר +AppleTV יושק בהמשך השנה, והשבוע דווח כי ראשי אפל נקבו במחיר זול במיוחד עבור השירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טים קוק, מנכ"ל אפל, מציג את שירות הסטרימינג של החברה מוקדם יותר השנה (צילום: Getty Images)

 

על פי הדיווחים באתר "בלומברג", בכוונת אפל להשיק את +AppleTV בנובמבר הקרוב כאשר מחירו יעמוד על 9.99 דולר בחודש. עוד דווח כי בדומה לחודשים הראשונים שלאחר השקת YoutubeTV, גם אפל תציע תקופת מבחן של חודש ללא כל עלות.

תקופת ניסיון זו דומה למה שמוצע כבר עתה ב-Apple Music, אך בשירות זה מדובר בתקופת מבחן של 3 חודשים.

כזכור, בחודש מרץ האחרון אפל חשפה את +AppleTV בפעם הראשונה והבטיחה כי תשקיע סכומי עתק בהפקות מקור. עם זאת, מעט מאוד פרטים פורסמו מאז, ובאופן רשמי טרם נמסרה הודעה בנוגע למחיר.

 

אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

אם אפל אכן תשיק את שירות הסטרימינג בנובמבר, צפויה לה תחרות קשה, שכן גם שירות הסטרימינג של דיסני - "דיסני+" - צפוי להיות זמין החל מה-12 בנובמבר.

רק לאחרונה חשפה דיסני את צורת התמחור הייחודית: ניתן לרכוש מנוי לשירות עבור 6.99 דולר בחודש, אך החברה גם מציעה חבילת סטרימינג עבור 12.99 דולר בחודש שתכלול את "דיסני+", "+ESPN" והולו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE