הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקס ההשקה השנתי של אפל מתקרב: אייפון חדש יוצג, פרטים נוספים יימסרו על שירות הסטרימינג
עם דחיית החלת מכסי המגן, החברה מתרכזת כעת בהשקת האייפון והשעון החדש, ומידע נוסף על שירות הסטרימינג צפוי להימסר, לרבות מחירו. סימן שאלה מרחף מעל מחשב ה-Mac Pro בשל ההחלטה להעביר את פס הייצור מטקסס לסין

כאשר הנשיא טראמפ הודיע כי החליט לדחות את החלת מכסי המגן הנוספים בשלושה חודשים, חברות רבות שמייצרות את מוצריהן בסין בירכו על המהלך. אחת מאותן חברות הייתה אפל, שכן החברה צפויה להשיק כמה מוצרים מעניינים לקראת חגי דצמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בשנים האחרונות התרגלנו לטקס הנוצץ שאפל עורכת ובו היא מציגה את האייפון החדש, וכך יהיה גם השנה. אך בנוסף לסמארטפונים החדשים, רבים מלקוחות אפל ממתינים בקוצר רוח להשקת שירות הסטרימינג החדש, +Apple TV.

מתחילת השנה, אפל השיקה גרסה חדשה של האייפד הפופולארי, הציגה גרסה חדשה של אוזניות האיירפודס ואפילו השיקה כרטיס אשראי.

בחודש הבא אפל צפויה להציג שלושה טלפוניםי חדשים שיהוו את סדרת האייפון 11 החדשה. מעט מאוד ידוע על הטלפון החדש, אך לאחרונה דווח כי תותקן בו מצלמה משופרת בעלת שלוש עדשות - פיצ'ר שמאפשר לצלם תמונות רחבות יותר. בנוסף, דווח על פיצ'ר שבעזרתו ניתן יהיה להטעין אייפון אחר ע"י הצמדת שני המכשירים.

בשלוש השנים האחרונות, אפל נהגה להציג גם את השעון החכם החדש במהלך הטקס בספטמבר, ויתכן מאוד שהיא תעשה זאת שוב גם בחודש הבא. על פי הדיווחים באתר "בלומברג", אפל ריכזה מאמצים בשיפור תפקוד השעונים עם מכשירים אחרים. עוד דווח כי מעבד חדש וסוללה משופרת יותקנו בשעונים החדשים. 

 

מצלמה משופרת בעלת שלוש עדשות (צילום מתוך יוטיוב)

 

מוצר נוסף מעניין שעשוי להגיע למדפים בקרוב הוא מחשב ה-Mac Pro החדש, שעליו הוכרז בתחילת השנה. מדובר במחשב יקר (מחירו צפוי להיות כ-6,000 דולר) והוא אמור לשמש אנשים וחברות הזקוקים למחשבים חזקים במיוחד.

עם זאת, יתכנו מספר עיכובים בפרויקט, שכן בסוף חודש יוני אפל הודיעה על כוונתה להעתיק את פס הייצור של מחשב זה מאוסטין, טקסס לסין.

 

מנכ"ל אפל, טים קוק, מציג את שירות הסטרימינג החדש (צילום: AP)

 

בחודש מרץ האחרון אפל הכריזה על שירות הסטרימינג החדש וחשפה כי חתמה על הסכמי הפקה עם שמות גדולים כגון סטיבן ספילברג ואופרה וינפרי, אך מאז לא נמסרו יותר מדי פרטים ולא ידוע מתי השירות יושק. בימים האחרונים דווח במספר אתרים מובילים בעמק הסיליקון כי אפל תציג בקרוב מאוד פרטים נוספים, ביניהם כמה יעלה השירות, מה יהיה התוכן שיוצע בו והיכן בדיוק יהיה זמין (על פי ההערכות, השירות יהיה זמין בקנדה וארה"ב בלבד בחודשים הראשונים).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE