הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שכבשה את שוק ההמבורגרים, המנה הטבעונית מגיעה ל-KFC
אוגוסט 2019 מסתמן כחודש מעולה עבור טבעונים חובבי מזון מהיר, שכן אחרי בורגר קינג וה-Impossible Whopper מגיע פיילוט ניסיוני של KFC שיחל כבר מחר עם "עוף" מטוגן של Beyond Meat. בכוונת הרשת לקבל משוב מהלקוחות, ואז להחליט אם המוצר יגיע לאלפי הסניפים הנוספים

רשת המסעדות KFC, שמתמחה במוצרי עוף מטוגן, תחל השבוע בפיילוט ניסיוני במסגרתו היא תמכור מנה שמיוצרת ע"י "עוף" של חברת Beyond Meat.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף KFC לצד מוצר ה"עוף" החדש שיימכר ממחר באטלנטה (צילום: KFC / Shutterstock)

 

מחר (שלישי) הרשת הפופולארית תחל למכור את המוצר בסניף בודד שלה באטלנטה, ובכך תהפוך לרשת הארצית הראשונה שמוכרת מוצר דמוי בשר/עוף. גם המתחרות של KFC, פופאייז וצ'יק פילה, ביקשו למכור את המוצר, אך כאמור KFC הפכה לראשונה שקיבלה את המוצר הנחשק.

ההודעה הפתיעה רבים, שכן רק בחודש מאי האחרון אמר מנכ"ל הרשת, קווין הוכמן, כי אין בכוונת הרשת לבחון חלופות טבעוניות כלשהן. עם זאת,פ הוא ציין כי קבע מספר פגישות עם מפיצים גדולים על מנת ללמוד יותר על שוק ה"בשר ללא בשר".

לדברי הרשת, המשוב שיתקבל מצד הלקוחות הוא הגורם שיכריע אם המנה תגיע ל-4,000 הסניפים הנוספים ברחבי ארצות הברית. ראוי לציין כי KFC נאבקת על שליטה בשוק האמריקאי, אך בשנים האחרונות מרבית ההכנסה שלה מגיעה דווקא משווקים אחרים. כך למשל, ב-2018 הסניפים בארה"ב היוו כ-17% מנתוני המכירות העולמיים, וזאת לעומת כ-27% בשוק הסיני.

 

המבורגר ה-Impossible Whopper של בורגר קינג (צילום: Getty Images)

 

מהלך דומה לזה של KFC התרחש מוקדם יותר החודש כאשר רשת בורגר קינג הודיעה כי מוצר ה-Impossible Whopper, שמבוסס גם הוא על "בשר ללא בשר", הפך לזמין בכל הסניפים בארצות הברית בתום פיילוט ניסיוני מוצלח שבוצע בעיר סנט לואיס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE