הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש נוסף מפני שריפות יער בלוס אנג'לס: עשרות אלפים עלולים להיות מנותקים מהחשמל
חברת SoCal Edison הודיעה כי תבחן את האפשרות לנתק יותר מ-30 אלף בתים מזרם החשמל כבר במהלך יום חמישי, וזאת כחלק מהרצון למזער את הסיכוי ששריפה תפרוץ בסמוך לתשתיותיה. הסיבה לניתוק האפשרי היא שרוחות במהירות של כ-50 קמ"ש צפויות לנשוב באזור החל ממחר

עשרות אלפי תושבים ברחבי דרום קליפורניה עלולים למצוא את עצמם מנותקים מזרם החשמל במהלך הימים הקרובים, וזאת בשל החשש כי הרוחות החזקות שצפויות לנשוב באזור החל ממחר (חמישי) עלולות לגרום לשריפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חקירת שריפת סאדלרידג' מתמקדת בתשתיות חברת החשמל. כדי למנוע שריפה נוספת, אלפים עלולים להיות מנותקים מזרם החשמל (צילום: פוקס 11)

 

מדובר בקרוב ל-33 אלף בתים במחוזות לוס אנג'לס, ריברסייד, סן ברנרדינו, קרן, מונו ואיניו הנמנים בין לקוחותיה של חברת החשמל Southern California Edison, או SCE.

לפי דובר חברת החשמל, כמה בתים ינותקו והיכן בדיוק זה יקרה יהיה תלוי במזג האוויר ובאופן ספצפי יותר, כאמור, ברוחות: "אנחנו ננסה להודיע ללקוחות שיושפעו מוקדם ככל הניתן כדי להיערך לזה, אבל חשוב לזכור שמזג האוויר יכול להשתנות בתוך רגעים. אנחנו מבקשים מהלקוחות לגלות סבלנות", אמר רוברט ויאגס.

לפי שירות מזג האוויר הלאומי של ארצות הברית (NWS), רוחות במהירות של כ-30 מייל לשעה (כ-50 קמ"ש) צפויות לנשוב החל מהלילה שבין רביעי לחמישי, ועד לשעות הערב של יום שישי. כזכור, אתמול דיווחנו שחקירת שריפת סאדלרידג' שפרצה בשבוע שעבר מתקדמת בתשתיות של אותה חברת חשמל - SCE.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE