הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"איש לא מבטיח שמחר יגיע": קווין הארט שיתף את עוקביו בתהליך השיקום שעובר לאחר התאונה
בסרטון מרגש שהועלה לחשבון האינסטגרם שלו הארט, הקומיקאי המצליח שיתף תיעוד פרטי מתוך בית החולים ומהפיזיותרפיה שעובר בביתו לאחר תאונת הדרכים הקשה שבה היה מעורב

ימים ספורים לאחר שהופיע בציבור בפעם הראשונה מאז תאונת הדרכים הקשה שבה היה מעורב, השחקן והקומיקאי הפופולארי קווין הארט העניק למערציו הצצה נדירה לתהליך השיקום שהוא עובר בימים אלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארט נזקק תחילה לסיוע לעמוד על רגליו, אך כעת הוא מתמקד בטיפולים פיזיותרפיים (צילום: מתוך הסרטון שהועלה לחשבון האינסטגרם של הארט)

 

בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו הארט לא מהסס להציג תמונות קשות מהתאונה ומהימים שלאחר מכן, כולל העובדה שנזקק לסיוע של צוות בית החולים רק כדי לקום ממיטתו. בהמשך נראה הארט עובר פיזיותרפיה באופן אינטנסיבי, החל מעבודה עם משקולות וכלה בתרגילי הליכה בבריכה.

מעבר להיבט הפיזי, הארט מתייחס לאורך כל הסרטון לפן המנטלי. לדבריו, האירוע היה סימן מאלוהים שעליו להנות מהחיים יותר: "אני מאוד מעריך את החיים. אל תקחו את היום כמובן מאליו, כאיש לא מבטיח שתגיעו למחר", הוא אמר.

כזכור, ימים בודדים לאחר התאונה, דווח כי הארט סובל משלושה שברים בגבו, ובתוך שבוע הוא עבר מספר ניתוחים לאיחוי השברים. שיפור משמעותי חל במצבו, ובתחילת החודש אוקטובר דווח כי הקומיקאי יוכל להשתתף במסע היח"צ של סרטיו, אך הוא לא צפוי לשוב לעבוד במתכונת מלאה עד שישלים את כל הפיזיותרפיה שהוא זקוק לה בשנה הבאה.

 

רכבו של הארט אחרי התאונה הקשה (צילום: באקגריד)

 

חקירת המשטרה אודות התאונה העלתה כי חבריו של הארט - ג'ארד בלאק - נהג באופן רשלני ומסוכן וגרם לתאונה. ולמרות זאת, בכוונתו של בלאק (ואשתו שגם הייתה במכונית) לתבוע את הארט, שכן לטענתם מכונית הפלימות' בריקודה משנת 1970 לא עמדה בתקני הבטיחות המודרנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE