הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגפת הקורונה מתפשטת: מקרה חמישי בארה"ב, מניין הקורבנות בסין עלה ל-80
אחרי שתושבי וושינגטון, דרום קליפורניה ואילינוי חלו בנגיף המסתורי, כעת מדווח כי תושב אריזונה אובחן כסובל מהווירוס. כל החמישה ביקרו בווהאן שבסין בתקופה האחרונה

על אף המאמצים הרבים שעושות רשויות הבריאות ברחבי העולם, נגיף הקורונה וירוס הקטלני ממשיך להתפשט ולגבות את חייהם של עשרות. הבוקר (שני) נמסר עדכון מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) לפיו ישנם 5 מקרים של הווירוס בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז ה-CDC (צילום: רויטרס)

 

כזכור, המקרה הראשון של הנגיף בארה"ב התגלה לפני פחות משבוע לאחר שתושב מדינת וושינגטון שב מסין וחש ברע. ביום חמישי האחרון דווח כי תושבת אילינוי אובחנה כסובלת מהווירוס ואושפזה בבית החולים, ובמהלך סוף השבוע דווח על שני מקרים נוספים בדרום קליפורניה.

כעת ב-CDC מאשרים כי אמריקאי חמישי, תושב אריזונה, אובחן כנדבק בווירוס. כל החמישה ביקרו לאחרונה בסין, ובפרט בעיר ווהאן שבה חלו אלפים.

בתוך כך, רשויות הבריאות בסין הודיעו הבוקר כי מניין ההרוגים טיפס ל-80, וזאת לאחר שיום קודם לכן נמסר כי 56 בני אדם נהרגו בעקבות הידבקות בווירוס. לפי וועדת הבריאות הלאומית של סין (CNHC), עד כה ישנם 2,744 בני אדם שאובחנו כנדבקים בנגיף, מתוכם 461 מאושפזים במצב קשה.

בנוסף, ישנם 5,794 חולים שממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לדעת אם גם הם נדבקו במחלה, ויותר מ-32 אלף איש שהיו במגע עם אנשים שנדבקו במחלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE