הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החלה ההיערכות להלווית הענק: גופותיהם של קובי וג'יאנה בראיינט הועברו לחזקת המשפחה
במקביל ביקשה אלמנתו של אגדת הכדורסל לקבל חלק מהפריטים שהוצבו בפינות ההנצחה העצומות בסמוך לאולם הסטייפלס סנטר. כבר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני נאספו יותר מ-1,300 כדורים, זאת בנוסף לאלפי מכתבים ופרחים

בשבוע שחלף לאחר מותו הטרגי של הכדורסלן קובי בראיינט, אוהדים רבים של הלייקרס התאספו מחוץ לאולם שבו "הממבה" הפך לאגדה - אולם הסטייפלס סנטר במרכז העיר. אך החל מהבוקר, אנשי האולם החלו במלאכה הנדרשת: פינוי עשרות אלפי הפריטים שהושארו לזכרו של בראיינט ו-8 הנספים הנוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצבעים צהוב וסגול מילאו את הרחבה מחוץ לאולם הלייקרס (צילום: אייל בזורה)

 

לי זיידמן, נשיא הסטייפלס סנטר, חשף באמצעות רשת טוויטר כי בשעה 4:00 לפנות בוקר החלו עבודות הפינוי של הפרחים, הבלונים, חולצות המשחק, הצעצועים והכדורים שהושארו מחוץ לאולם. חלק ממה שנאסף יישלח לאלמנתו של בראיינט, וחלק לקרובי המשפחה של המשפחות הנוספות שאיבדו את יקיריהן בתאונת המסוק.

עוד לפני שעבודות הפינוי התחילו, אנשי הסטייפלס סנטר החליטו להקים גדר מסביב לרחבה - שהפכה באופן ספונטני למקום מפגש של אוהדים שבורי לב. "ממש מדהים לראות את האהבה של עיר המלאכים לתשעת האנשים שאיבדו את חייהם ב-26 בינואר", צייץ זיידמן, והוסיף כי עד השעה 10:00 בבוקר נאספו, בין היתר, 1,350 כדורי כדורסל.

 

אוהדים השאירו בלונים, פרחים ומכתבים בשבוע שחלף מאז האסון (צילום: אייל בזורה)

 

עשרות אלפי הפרחים יהפכו לדשונת שתסייע לשמור על הצמחים והפרחים שהושתלו ברחבי האולם, אך דברים נוספים שהושארו במקום - למשל מסרים אישיים לבראיינט - יועברו למשפחתו לבקשתה של ונסה, אלמנתו של קובי ואמה של ג'יאנה בת ה-13 שנסתפה אף היא באסון.

 

עבודות הפינוי החלו עוד לפנות הזריחה (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

בתוך כך, משרד חוקר מקרי המוות במחוז לוס אנג'לס הודיע כי גופותיהם של קובי וג'יאנה בראיינט הועברו לחזקת המשפחה לאחר שזהותם וסיבת מותם נקבעו באופן סופי. כעת משפחה בראיינט יכולה להתכונן לקראת ההלוויה המשותפת, שעשויה להתקיים בקוליסיאום בנוכחות עשרות אלפים.

עוד נמסר ממשרד חוקר מקרי המוות במחוז כי שבעת הנספים הנוספים זוהו והועברו לידי המשפחה, פרט לשלושת בני משפחת אלטובלי שזוהו אך טרם הועברו לחזקת המשפחה.

 

גם חולצות ודגלים מילאו את הרחבה מחוץ לסטייפלס סנטר (צילום: אייל בזורה)

 

היום החלו אנשי הסטייפלס סנטר לאסוף את הפריטים הרבים (צילום: אייל בזורה)

 

עד השעה 10:00 בבוקר נאספו כ-1,350 כדורים (צילום: LeeZeidman@)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE