הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא היססו להיכנס לבניין הבוער": נחשפה גבורתם של הכבאים שנהרגו בקליפורניה
שני הכבאים שנהרגו היו מהראשונים להגיע לזירת האירוע, והם נכנסו למבנה הבוער אחרי שלא הצליחו לקבל אישור שכולם יצאו מהמקום. שני נערים בני 13 נעצרו בחשד להצתה, וצפויים לעמוד לדין גם בגין הריגה

שני הכבאים שנהרגו במהלך שריפה שפרצה בספרייה במרכז קליפורניה נכנסו אל המבנה בעקבות החשש שילדים קטנים נלכדו במקום, כך מסרו בכירים במכבי האש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריימונד פיגרואה ופטריק ג'ונס, שני הכבאים שנהרגו בקליפורניה (צילום: מכבי האש בעיר פורטרוויל)

 

כזכור, השריפה פרצה בשעות הצהריים המאוחרות של יום שלישי בפרייה העירונית בעיר החלקאית פורטרוויל, שנמצאת כ-50 מייל (כ-80 ק"מ) צפונית לבייקרספילד. כבר באותו ערב דווח כי אחד הכבאים נהרג, ושהיה חשש כבד לחייו של כבאי נוסף שהוגדר תחילה כנעדר. רק בשעות הערב המאוחרות של יום רביעי אותרה גופתו של הכבאי הנוסף. אתמול (חמישי) השניים זוהה כסרן ריימונד פיגרואה בן ה-35 ופטריק ג'ונס בן ה-25. 

ג'ואן בר, מפקדת מכבי האש בעיר, סיפרה שפיגרואה וג'ונס היו שניים מהראשונים להגיע לזירת השריפה האימתנית: "כנהוג, הם ניסו לקבל תמונת מצב ולהבין אם ישנם אנשים במבנה. הם לא הצליחו לקבל אישור ודאי על כך שכולם הצליחו להימלט מהמבנה, ולכן הם לא היססו להיכנס בעצמם אל תוך הבניין הבוער", היא אמרה.

פיגרואה אותר בשעה הראשונה של השריפה, והוא פונה לבית החולים במצב אנוש, שם מת מפצעיו. כאמור, רק למחרת אותרה גופתו של ג'ונס, וזאת לאחר שגג המבנה קרס ולשאר הכבאים התאפשר להיכנס למקום.

במשטרה עצרו שני נערים בני 13 בחשד שהציתו את השריפה, והם צפויים לעמוד לדין הן בגין הצתה והן בגין הריגה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE