הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מעשה מביש": שריף מחוז לוס אנג'לס מגיב להפצת תמונות מזירת תאונת המסוק של קובי בראיינט
אלכס וילנואבה אישר כי שמונה שוטרים ממשרד השריף מעורבים, אך הוא סירב למסור כיצד הם צפויים להיענש. ככל שידוע למשטרה, כל התמונות נמחקו. שריף המחוז אף פנה למחוקקים בבקשה להפוך את המעשה לעבירה על החוק

משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס יודע לומר כי 8 משוטריו החזיקו בתמונות מזירת תאונת המסוק בקלבסס שבה נהרגו 9 בני אדם, לרבות כוכב הכדורסל קובי בראיינט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתרסקות הקטלנית בקלבסס (צילום: AP)

 

שריף המחוז, אלכס וילנואבה, אישר אתמול (שני) כי שמונה שוטרים מעורבים בפרשה, אך הוא סירב למסור פרטים מזהים או להסביר באיזה אופן הם צפויים להיענש. כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על החשד שקיים לפיו ישנן תמונות של גופתו של כוכב הלייקרס שהופצו בין שוטרים.

בהודעתו הסביר וילנואבה כי זירת ההתרסקות לא הייתה זירת פשע, ועל כן רק לאנשי המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) והמשרד לחקירת מקרי מוות במחוז התאפשר לצלם תמונות במקום. "זה מאוד לא ראוי ואפילו מביש", אמר השריף, "זה מגעיל וזה פוגע באנשים שאיבדו את יקיריהם בטרגדיה הזו. אם התמונות האלה היו מתפרסמות ברבים, זה היה דבר בלתי נתפס", הוא אמר. עוד הסביר שריף המחוז כי נעשים מאמצים גדולים כדי למנוע הפצה נוספת של התמונות, דבר שהוביל להחלטה למחוק את כל התמונות הקיימות.

עוד בטרם חשיפת הממצאים ע"י השריף, אלמנתו של בראיינט, ונסה, התייחסה להפצת התמונות באמצעות עורך דינה: "הגברת בראיינט פנתה למשרד השריף ביום התאונה, ה-26 בינואר, וביקשה שזירת התאונה תישאר סגורה בפני צלמים ובפני רחפנים", הסביר גארי רוב, עורך דינה של בראיינט. עוד אמר כי "בקשה זו הייתה חיונית עבורה, שכן היא רצתה לשמור על כבודם של כלל הקורבנות". לדבריו של רוב, במשרד השריף הבטיחו לוונסה בראיינט כי לא יאפשרו לתיעוד מהזירה לדלוף.

וילנואבה הסביר כי ההחלטה לא לפרסם את שמותיהם של המעורבים בפרשה התקבלה בשל שיקולי צנעת הפרט, אך הוא הוסיף כי בכוונתו לפנות למחוקקים בבקשה להפוך את המעשה ללא-חוקי: "כשזה יהיה פשע, ניתן יהיה לאכוף את זה באופן מלא. עד אז אין לנו הרבה מה לעשות כי לא מדובר בעבירה על החוק", הוא הסביר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE