הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלכת האירועים: My Party Production תעצב לכם אירוע חלומי שיגשים את כל הפנטזיות שלכם
אחת ממפיקות האירועים העסוקות והמקצועיות בקהילה היא מיכל נבון לטי שהפיקה ועיצבה למעלה מ-800 אירועים מדהימים ביופיים, מבר מצוה סטייל מחנה בן יהודה ועד חתונה לנסיכה מערב הסעודית

מיכל נבון לטי, מוכרת יותר בקהילה כמיכל מ- My Party Production, אבל בקרב אלו ששכרו את שירותיה כמפיקת אירועים, היא זכתה לכינויים שונים כמו קוסמת, אשפית ומיכל המוכשרת בטירוף. צריך כמובן להגיע לאירוע בהפקתה על מנת להבין על מה כל ההתלהבות. מיכל ביחד עם בעלה יוסי מפיקים אירועים בלתי נשכחים עם תשומת לב לפרטים קטנים כגדולים. כל חתונה ובר מצווה נראים שונים ומיוחדים עם נושא המאפיין אותם, מהפקת בר מצווה באווירת שוק מחנה בן יהודה, קרקס "סירק דה סוליי" ועד הפקת חתונות בסגנון "ראסטיק" או נסיכותי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מזה 15 שנים, מיכל ויוסי מפיקים אירועים מדהימים ביופיים, בגודלם ובמורכבותם, מחתונות ובר מצוות ועד אירוע הקדם גראמי שנערך באוהל ענק מחוץ למרכז הסטייפלס. לאחר שהפיקה למעלה מ-800 אירועים כאלו, מיכל כבר מרימה במקצועיות רבה מסיבות למאות אנשים כשהיא מנצחת על עשרות "ונדורים" ופועלים.

"אנחנו תמיד מבקשים מהחתן והכלה לבוא עם אנרגיות טובות ולבוא רגועים כי אנו מטפלים בכל הלוגיסטיקה וגם אם יהיו תקלות פה ושם, לא תדעו אפילו מהן אלא רק לאחר האירוע" מספרת מיכל בחיוך בראיון הנערך בביתה המטופח.

את אף פעם לא נלחצת?

"ממש לא. אנו תמיד שומרים על קור רוח ועוצמה. מי שיודע מה שהוא עושה, לא נכנס ללחץ. גם אם מתעוררים דברים במהלך האירוע,  אנו יודעים לטפל בהם בצורה מקצועית. אצלנו הכל מתוכנן בקפידה מראש ואין הפתעות. אני מאוד רגועה ויודעת לטפל בעניינים בצורה מהירה. אנשים תמיד אומרים לי אחר כך, איך כל האירוע זרם חלק ויפה".

תני לי דוגמאות לכיבוי שריפות, מה את למשל עושה כשדברים מתפקששים?

"אין אירוע שלא קורים בו דברים, אבל הרעיון הוא לפתור בעיות בלי שאף אחד ידע שהן התרחשו בכלל. תמיד קורים דברים אבל הידע והייחוד שלנו הוא שאנו יודעים איך לטפל בהם ולשלוף את הפתרון מהמותן בצורה יצירתית. את צריכה להגיע לחתונה עם מספיק כלים וידע כדי לכבות שריפות. כמו שאומרים, להקדים תרופה למכה. כשבוחרים לעשות אירוע בגן אירועים למשל, הלוגיסטיקה משתנה וצריך לחשוב על מקדמי הגנה כדי שהכל יעבור חלק. באירועים הנערכים בגני אירועים יש פונקציות שאינן תלויות בנו כמו למשל החשמל. צריך לבדוק שיש מספיק כמות חשמל שתתאים לכל נותני השירותים, וכשמשכירים גנרטור צריך לבדוק את הגודל כך שיספיק לכולם, במידה והחשמל ייפול למי מהם. אני מגיעה תמיד עם גנרטור מספיק גדול, כזה שאם יקרה משהו ויפול החשמל, נוכל להתחבר. קרה פעם שבעלת הקייטרינג הגיעה אלי בהיסטריה לפני האירוע ואמרה: מיכל, אין לנו חשמל, מה עושים? כל התנורים לא עובדים. גם החשמל של הדיג'יי נפל. למרבה המזל, הגנרטור שהבאנו היה מספיק גדול שיכול היה לכלול את כולם בלי בעיה. אנו חברה עם המון ידע וניסיון ואנו יודעים לזהות סיטואציות לפני שהן קורות ובגלל שיש לנו צוות גדול אנו מכסים את כל הבעיות".

איך הגעת למקצוע הזה?

"זה התחיל עם החתונה שלי. לאחר שנפגשתי עם מספר מארגני אירועים, הרגשתי שמסתכלים עלי בתור דולר מהלך ולא באמת מקשיבים לי ולרצונותיי, אלא מנסים למכור לי מה שנכון להם. זה מה שגרם לי לפתוח את My Party productions . רציתי להעניק מקום לאנשים שירגישו שלמישהו באמת איכפת ומקשיב להם, וכמובן יגשים את הויז'ן שלהם בתקציב העומד לרשותם והכי חשוב לתת להם אינדקציה בצורה הכי קרובה למציאות כדי שידעו למה הם נכנסים ולא יהיו הפתעות כמו מחיר גבוה בהרבה ממה שנאמר להם בתחילה. אנו יודעים איך לתכנן את החתונה בהתאם לתקציב, כיצד לנתב את הכסף בהתאם ואיך לבחור את הונדורים הנכונים כדי ליצור אירוע מושלם".

איך חלוקת התפקידים ביניכם?

"יוסי בעלי ואני עובדים ביחד כצוות. הוא מטפל יותר בקטע הלוגיסטי ואני בקטע של שירות הלקוחות ועיצוב האולם והפרחים. כמובן שיש לנו צוות מקצועי שעוזר לנו לנהל כל אירוע מתחילתו ועד סופו ושידוע בשירותו האדיב, הנעים והמקצועי, על מנת לתת ללקוח להרגיש מיוחד במהלך כל האירוע. יוסי תמיד עבד עם אנשים ויודע לתת להם להרגיש נח באופן טבעי. אנשים מאוד אוהבים אותו ואת השלווה שהוא משרה עליהם".

 

באיזה שלב בדיוק את מתחילה לעבוד עם בעלי האירוע?

"חתונה זה כמו פאזל שצריך להרכיב, ככל שיש ברשותך יותר זמן, כך אתה יכול לבחור את הונדורים המתאימים לך. אני תמיד ממליצה לקחת Event Planner  מהרגע שמתחילים לתכנן, ברגע שאני מעורבת בבחירת המקום אני תמיד אוכל לתת עצות אם המקום אכן מתאים לסוג האירוע. כשמדובר בחתונות, ישראלים נוהגים בד"כ להתחיל לעבוד על החתונה בין חצי שנה לשנה לפני האירוע. אמריקאים נוטים לתכנן חתונה זמן רב לפני כן. יש גם כאלו שמתכננים שנה וחצי מראש, בדומה לעת הזו, עכשיו אני עובדת על חתונה של זוג אמריקאי שתתקיים במאי 2021. עם הידע והניסיון שלנו אנו יכולים כמובן להרים חתונה תוך שבועיים. בשלב הראשון, אני נפגשת עם הלקוחות ומקשיבה לכולם. אם מדובר בחתונה, אז אני מדברת עם הזוג, מקשיבה לכל אחד ומנסה להבין מה הם צריכים ומה סדר החשיבות שלהם באספקטים השונים של החתונה, אני אוספת כמה שיותר אינפורמציה ומתחילה לבנות את החתונה. לא תמיד לכלה והחתן יש אותו ויז'ן והמטרה שלנו היא לחבר בין שניהם ולהביא לשלמות כך שכולם יהיו מרוצים.

לאחר מכן, אני מציגה בפני החתן והכלה את הרעיונות שלי ואת הפלוסים והמינוסים בדברים שהם מבקשים לעשות, כמו למשל בחירת מקום האירוע או הקייטרינג. בחירת הלוקיישן מאוד חשובה, כמו גם מרחק הנסיעה ונוחות הגישה. יש להתאים גם את המקום לנושא האירוע. אם למשל בעלי השמחה מבקשים לערוך אירוע על נושא "הארי פוטר", נבחר מקום מתאים כמו מלון הרוזבלט למשל. ולגבי הקייטרינג, אני תמיד מציעה ללקוחות לבחור את הקייטרינג שיתאים לקהל היעד שלהם".

מיכל מעצבת את כל עיצובי הפרחים המרהיבים בחתונה בעצמה. את הכישרון הזה היא ינקה עוד בבית כילדה קטנה. הוריה היו בעלי חנות פרחים והיא זוכרת שעות ארוכות וקסומות בחנות עד שהיתה בת 12. גם החופה עצמה זוכה לעיצובה הייחודי כשכל חופה נראית שונה, רומנטית ומיוחדת במינה. אף עיצוב לא חוזר על עצמו פעמיים. מהבחינה הזאת, מיכל היא יותר מאשר Party Planner בלבד – היא זאת שמעצבת, מתכננת, מעמידה את הריהוט ומפקחת על כל האורקסטרה הזאת בקפידה. "אני ממציאה את עצמי כל פעם מחדש וזה הסיפוק הכי גדול שלי".

ספרי לי איך הכרת את בעלך?

"סיפור ההיכרות בינינו מאוד מעניין. הכרנו בשידוך, זאת היתה אהבה ממבט ראשון. חבר משותף שלנו, די.ג'יי אייל דהן שאני מכירה שנים מהקהילה, הוא שאל אותי יום אחד אם אני בזוגיות. האמת היא שאף פעם לא הייתי טובה בבחירת בן זוג, לא תמיד מה שאנחנו נמשכים אליו באמת טוב עבורנו. אייל סיפר לי שיש לו מישהו להכיר לי, איש עסקים ישראלי מקסים עם לב זהב שעבר לגור כאן מפורטלנד. אמרתי שאני סומכת עליו בעיניים עצומות ושהוא בטוח יבחר יותר טוב ממני. באותו הזמן יוסי גם פנה לאייל ושאל אותו אם יש לו מישהי להכיר לו ואייל ענה לו מייד: בוא למסיבה יש לי מישהי בשבילך. במהלך מסיבת החנוכה, אחר חצות אייל ניגש אלי, הרים אותי על הידיים כמו תינוקת ולקח אותי ישירות ליוסי, למול כל החברים, העביר אותי לזרועותיו ואמר לנו: "בבקשה, תכירו". המבטים שלנו הצטלבו ושנינו היינו נבוכים, אבל הרגשו ניצוצות בינינו. בנינו חברות וזוגיות חזקה ומאז אנו תמיד ביחד. תוך שנה כבר היינו נשואים ועם ילדה".

 

מיכל ויוסי לטי

איך זה לעבוד עם בעלך, יש הרבה אנשים שאומרים שהם לא היו מסוגלים לעבוד מול הבעל או האישה?

"אני תמיד נשאלת את השאלה הזאת. בגלל האופי השונה שלנו אנו משלימים אחד את השני והכימיה בינינו מאוד טובה. שנינו מכבדים אחד את השני וחלוקת התפקידים בינינו ברורה, אנו תמיד מתייעצים אחד עם השני אבל לכל אחד יש את ה"ספייס" שלו והצד השני מכבד את ההחלטה. אנו 24 שעות ביממה ביחד ומאוד נהנים מזה. אנו בין הזוגות היחידים שלוקחים את הילדים ביחד לבית הספר ומחזירים אותם גם הביתה ביחד".

מתי אנשים מעדיפים לעשות אירועים? איזו עונה הכי חמה בשנה?

"רוב האירועים נערכים בין מרץ לנובמבר, כשמרבית החתונות מתקיימות בין יוני לנובמבר. בימים בין פסח לל"ג בעומר, ימי בין המייצרים, אנשים לא מתחתנים. מבחינת ימות השבוע, רוב החתונות מתקיימות בימי ראשון כי נח לכולם להתארגן בלי לחץ. כ- 20 אחוז מהחתונות נערכות ביום חמישי. ביום שבת, מאוד קשה להתחתן בגלל השבת שיוצאת מאוחר".

מתי מתחיל היום שלך בבוקר האירוע?

"כל אירוע הוא אופרציה שונה, אם צריך להגיע למקום באמצע הלילה אנחנו נהיה שם, ככל שנגיע מוקדם יותר, כך יהיה לנו זמן לעצב ולמקם הכל כמו שצריך. בבר מצווה שערכתי השנה לזוג תאומים, אדם ובן לויתן, הגעתי למקום כבר בשעה 2 לפנות בוקר. אני לא רק מפקחת על כך שכל הונדורים יגיעו בזמן, אלא גם מסבירה להם איפה להעמיד כל דבר, עובדת עם התאורן ומסבירה לו כיצד אני רוצה לראות את התאורה ומעצבת את כל האולם והחופה. עיצוב האולם מאוד חשוב לאנרגיות של האירוע. הרעיון הוא לדאוג שהכל יהיה כמו מעגל – שיהיה קשר בין האנשים והכל יזרום בצורה חלקה והרמונית. הלוגיסטיקה של האירוע מאוד חשובה: מיקום הבר ומקומות הישיבה. לפעמים אנשים מספרים לי שהלכו לאירוע והוא לא היה מוצלח – כשאני שואלת אותם מה היה המיקום של הבר או הבופה, אני מבינה שהם היו צריכים ללכת עד לצד מרוחק של הגינה או האולם כדי לשתות משהו בבר, אני מבינה שפשוט לא היתה זרימה נכונה ותכנון טוב".

את נשארת עד סוף האירוע?

"בהחלט. אנחנו הראשונים להיות שם והאחרונים לעזוב. מאוד חשוב לנו תמיד שנהיה במהלך כל האירוע כדי להיות בשליטה מלאה עד שהאירוע נגמר".

יש לך הגבלה על מספר הפעמים בהן את נפגשת עם הלקוחות?

"ממש לא. אני לא מגבילה פגישות. לפעמים אנשים גם מתקשרים אלי ב-11 בלילה וזה בסדר, אני תמיד זמינה. לפעמים מתעוררות שאלות, חיכוכים או אי הסכמה בין הכלה או החתן וההורים לגבי אספקטים שונים בחתונה – התפקיד שלי הוא להרגיע ולמצוא פתרונות לכל דבר. השקט הנפשי של בעלי השמחה מאוד חשוב לי. אני אומרת לכלות תמיד: אתן צריכות להגיע לחתונה כמו נסיכות ולסמוך עלינו שהכל יהיה מושלם".

 

 

נשמע שאת משמשת כמו פסיכולוגית

"חצי פסיכולוגית. זה חלק מהתפקיד שלי כי זוהי באמת תקופה מלאת מתח, אני רוצה לשחרר אותם מהדאגה הזאת ומבקשת שישאירו אותה לי. בחתונות מעורבים רגשות רבים מצד החתן, הכלה ומשפחותיהם. אני מנסה לעודד אותם ולשלב את הרצונות של כולם כך שאף אחד לא ירגיש מקופח. שירגישו שמקשיבים להם".

"ביום החתונה, אני מצמידה את אחת העוזרות שלי לכלה כדי שתשמש כ-Personal Assistant  עבורה. לפעמים יש כלות האומרות לי: אין צורך, משום שהן חוששות שזה יעלה להן יותר, אבל זה חלק מהשירות שאני נותנת. אני עונה להן 'השקט הנפשי שלי הוא שתהיה לך מישהי שתדאג לך. אם תהיי רעבה, אם תצטרכי עזרה, אם שכחת משהו בבית'. אני רואה איזה לחץ הן עוברות וטוב שתהיה לצידה מישהי שתעזור ותוריד ממנה את הלחץ. חשוב לי שהכלה תהנה מהיום שלה ושתדע שאנו דואגים לכל. יום החתונה מסתיים מהר מאוד וחשוב שבני הזוג יהנו כמה שיותר וידעו למצות כל רגע".

***

כשמשקיעים הרבה כסף באירוע, במיוחד חתונות ובר/בת מצוות, חשוב לבעלי השמחה שיהיה זה אירוע שמח, שהכל יתקתק היטב ושהם יוכלו להסתכל בחזרה על התמונות והווידאו בחיוך נוסטלגי. זאת הסיבה שחשוב כל כך לקחת מפיק אירועים מקצועי ובעל ניסיון רב. "ניסיון לא קונים בכסף," אומרת מיכל. "כשאת מגיעה לבעל מקצוע, ברור שיש לו ניסיון יותר ממך בהפקת אירועים כי הוא עושה זאת במשך שנים. אני מסבירה ללקוח כמה כל המכלול הזה הולך לעלות לו, בונה את האירוע לפי התקציב שיש לו ומממשת את החלום שלו".

מה עלות חתונה ממוצעת?

"זה תלוי בגודל האירוע.  כל אירוע בפני עצמו בין 50-300 אלף דולר, אבל גם עשינו חתונה בתקציב של מיליון וחצי עם 500 אורחים, ואפילו זמרים שהבאנו מישראל. זה תלוי מאוד מה את רוצה בחתונה או האירוע שלך".

עד כמה החתנים גם מעורבים בתכנון וההכנות?

"החתנים והכלות מעורבים מהתחלה ועד הסוף, אך כשזה מגיע לעיצוב והצבעים – הכלה הרבה יותר מעורבת. בינינו, רוב החתונות מבוססות על הדמיון והפנטזיות של הכלה".

את עובדת בעיקר עם הקהילה הישראלית?

"הרבה, אבל לא רק; אנו עובדים הרבה עם הקהילות הרוסיות, הודיות, ארמניות, אינדיאניות ואמריקאיות. פונים אלינו גם לקוחות מאוד מפורסמים, אנשים מהעשירון העליון, גם נסיכים מערב הסעודית, אבל יש לנו גם לקוחות שאין להם תקציבים גדולים וגם להם אנו עושים אירועים שנראים כמו מיליון דולר אך בתקציב קטן בהרבה. ה"וייב" בין חתונה לחתונה הוא מאוד שונה וכך גם הונדורים. אנו מתאימים את הונדור לאירוע".

 

 

על מה הולך רוב הכסף בחתונה?

"בדרך כלל רוב עלות החתונה הולכת על הקייטרינג והמקום".

מיכל ויוסי הם הורים לשלושה ילדים קטנים בין הגילאים 3.5-7.5, הם שואבים המון סיפוק מהפקת האירועים. הם ניגשים לכל אירוע בהתלהבות ויוצרים באמנות רבה מסיבה מושקעת עד לאחרון הפרטים.

כל אירוע של My party productions מעניק לחוגגים חוויה מיוחדת במינה ומכניס אותם לעולם קסום ומיוחד. "זה הכיף שלנו להגשים פנטזיה למציאות" מדגישה מיכל.

התודות שהם מקבלים אחר כל אירוע, מרגשות אותם בכל פעם מחדש. אנשים אף פעם לא שוכחים את האירוע שמיכל ויוסי הפיקו עבורם. "לפני זמן מה, הגיעה אלי אישה שביקשה להשכיר את הגסט האוס. היא הסתכלה עלי ואמרה לי: אני מכירה אותך, את מיכל. תהיתי מאיפה היא מכירה אותי והיא ענתה: "עשית לי את בת המצווה שלי כשהייתי בת 12". הייתי מופתעת איך היא עדיין זוכרת אותי והיא ענתה: "ברור, זה היה אחד הימים המאושרים ביותר בחיי, לעולם לא אשכח אותך".

בנוסף לשירות הרגיל של My Party Production, הקימו מיכל ויוסי את Joseph Michelle Productions  לסלבריטאים, חברה שעורכת אירועי "היי-אנד" לסלבס.

 

ליצירת קשר עם מיכל: 818-335-3543

אינסטגרם: mypartyproduction

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE