הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יונייטד איירליינס מבטלת את מרבית טיסותיה לישראל
חברת התעופה האמריקאית יישרו קו עם דלתא ואייר קנדה, ולעת עתה תבטל את הטיסות מסן פרנסיסקו ו-וושינגטון די.סי.; הקו לניוארק ובו שתי טיסות יומיות ימשיך להתקיים, אך לא ברור אם יצומצם

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה כי בכוונתה לצמצם את כמות הטיסות שלה במהלך חודש אפריל, לרבות הפסקת 42% מהטיסות בתוך ארה"ב וקנדה ו-85% מהטיסות הבינלאומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיסת יונייטד ממריאה מנתב"ג (צילום: פינטרסט)

 

כזכור, חברות התעופה בארה"ב דורשות לקבל חבילת סיוע בסך 50 מיליארד דולר בגין המהלומה שהן סופגות במהלך משבר הקורונה העולמי.

מבחינת אלה שתכננו לטוס לישראל עם יונייטד, חשוב להסביר כי הקו בין ניוארק לתל אביב הוא אחד מ-45 הקווים שמתוכננים להתקיים בכל זאת במהלך חודש אפריל. עם זאת, לא ברור אם מדובר בטיסת UA 84/85 (זו שהמריאה בשעות הצהריים ונחתה בישראל בבוקר למחרת), בטיסת UA 90/91 (טיסת הלילה לשני הכיוונים), או בשניהם.

בפועל, מדובר בביטול של טיסת UA 954/955 (סן פרנסיסקו) ו-UA 72/73 (וושינגטון די. סי.).

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה דלתא איירליינס כי היא מפסיקה את טיסותיה לישראל, וזאת על רקע הנחיות משרד הבריאות במדינה לפיהן הנכנסים לישראל מחוייבים בכניסה לבידוד למשך שבועיים. במהלך סוף השבוע הודיעה אל על כי היא מיישרת קו ומבטלת את רוב הטיסות לארה"ב, פרט לקווים בין נתב"ג וניוארק וניו יורק-קנדי.

אתמול (שלישי) נודע כי גם חברת התעופה אייר קנדה מבטלת את טיסותיה לישראל. לפי ההודעה שנמסרה, הקו בין טורנטו לנתב"ג יבוטל עד לסוף חודש מרץ, כאשר קיימת אפשרות סבירה שהביטול יאורך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE