הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאור המצב: מועד הגשת דו"חות המס ל-IRS נדחה ב-3 חודשים
מוקדם יותר השבוע התקבלה החלטה עקרונית לדחות את מועד גביית התשלום ע"י ה-IRS, אולם כעת הממשל מנסה להפחית בלחץ שקיים בקרב הציבור. עם זאת, חשוב לזכור שישנם מסים ברמה המקומית שעדיין צריכים להיות משולמים עד ה-15 באפריל

היום האחרון שבו ניתן להגיש את תצהירי המס לרשות המסים האמריקאית (IRS) נדחה מה-15 באפריל ל-15 ביולי, וזאת על רקע התפרצות נגיף הקורונה, כך הודיע מוקדם יותר היום (שישי) שר האוצר סטיב מונשין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"בהתאם לרצונו של הנשיא טראמפ, הזזנו את 'יום המסים' ל-15 ביולי. כל משלמי המסים, יחידים ועסקים כאחד, יקבלו הארכה שבה יוכלו למלא ולשלוח את תצהירי המס ללא גביית ריבית או הטלת קנסות", הסביר השר מנושין והוסיף, "אני בכל זאת מפציר בכם לשלוח את תצהירי המס היום ולקבל את ההחזרים שלכם כבר עכשיו".

כזכור, מוקדם יותר השבוע כבר התקבלה החלטה עקרונית לאפשר דחייה של 90 יום במועד התשלום ל-IRS (לאנשים החייבים כסף לרשות המסים), עד מיליון דולר ליחידים ועד 10 מיליון דולר לבתי עסק.

 

 

המטרה, הסביר השר, היא לוודא שקרוב ל-300 מיליארד דולרים יישארו בכלכלה האמריקאית ויסייעו למתן את ההשפעות של המגפה העולמית. 

חשוב לזכור כי עם פרסום ההודעה הראשונה (בנוגע לדחיית מועד התשלום), ב-IRS הזכירו כי מדובר אך ורק במסים ברמה הפדרלית, ולא אלה שנגבים ברמה המקומית: "42 מדינות ו-וושינגטון די.סי. גובים מס הכנסה ברמת המדינה, בדקו מול רשות המסים המקומית שלכם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE