הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתשומת לבם של ההורים בלוס אנג'לס: בתי הספר יישארו סגורים במהלך חודש אפריל
לראשונה מאז שניתנה ההנחיה להישאר בבית ע"י המושל ניוסאם, מפקח החינוך בלוס אנג'לס עדכן בנוגע לתמונת המצב של שנת הלימודים. "הלוואי ויכולתי למסור לכם שנוכל לחזור למצב הרגיל בקרוב, אבל לא נראה שזה עומד על הפרק", צייץ המפקח בטנר

כלל בתי הספר המשתייכים למשרד החינוך במחוז לוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District, או LAUSD) לא יפתחו במהלך חודש אפריל, לכל הפחות, גם הודיע מוקדם יותר היום (שני) מפקח החינוך במחוז, אוסטין בטנר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוטובוסים של משרד החינוך בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

"הלוואי ויכולתי למסור לכם שנוכל לחזור למצב הרגיל בקרוב, אבל לא נראה שזה עומד על הפרק", כתב מפקח החינוך בציוץ שפרסם לפנות בוקר.

כזכור, ב-16 במרץ הודיעו מערכות החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו על סגירה משותפת של כלל מוסדות הלימוד בתחומן. במקור, סגירה זו אמורה הייתה להימשך כשבועיים, אולם כבר בימים האחרונים דווח כי ההערכות הן ששנת הלימודים הנוכחית לא תחודש.

מאז ההודעה הראשונית, הלימודים עברו למתכונת מקוונת במטרה להפחית בהשפעות המגפה העולמית. בנוסף, משרד החינוך בלוס אנג'לס פתח מספר מרכזי הפצת מזון, וזאת במטרה לספק ארוחת צהריים לאלפי התלמידים הרגילים לאכול ארוחה אחת במסגרת הלימודים.

 

 

אחת ההתפתחויות הגדולות שאירעו מאז שהופסקו הלימודים היא ההנחיה שפרסם מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, לפיה התושבים מתבקשים להישאר בבתים פרט לסידורים חיוניים כמו רכישת מזון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE