הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מוצר מנצח לכל משפחה": בר המים שכבש את ישראל מגיע ללוס אנג'לס
אסף רוזי, מבעלי חברת LA Pure Water, הקים חברה שבאה להביא מוצר שיש בכל בית ישראלי אל כל בית באל איי וגם יעזור לכולנו לצרוך מים נקיים באיכות גבוהה יותר, תוך כדי שמירה על עולם ירוק יותר

יש לא מעט עובדות חשובות על מים שישטחו בפניכם ולא יפתיעו אתכם: מים מהווים 60% ממשקל גוף האדם והם עיקר תכולת התאים בגופינו. מחסור בהם יכול להוביל למגוון בעיות רפואיות ואף למוות. מים הם משאב יקר ללא תחליף. הוא מסייע לחילוף חומרים בגוף, תורם למראה עור צעיר ובריא, מעודדים ירידה במשקל ואף משפרים ריכוז, יכולות קוגניטיביות.

שתיית מים מרובה קושרה במחקרים למניעת כאבי גב, התקפי לב ובכלל לחיים מאושרים יותר. המודעות לצריכת מים קיימת שנים, וכולם יודעים שהכמות המומלצת היומית עומדת על 10-12 כוסות של מים. מה שכן, המודעות לאיכות המים בימינו, הולכת וגוברת, אך אולי עדיין זקוקה לשיפור. אין הסכמה ברורה לגבי שתיית מי ברז במדינת קליפורניה. רק לפני מספר חודשים השנה, קבוצת חוקרים הציגו מחקר חדש ומדאיג לגבי איכות המים, שקישר שתיית מי ברז ל15,000מקרי סרטן. את המחקר גינו מספר גופים ובכך הותירו את תוצאות המחקר באי הסכמה חד משמעית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דגמי PURE 2022

 

כשאיש העסקים אסף רוזי (50), הגיע ללוס אנג'לס לפני שש שנים עם משפחתו, בגלל הזדמנות עסקית שנקרתה בדרכו, הוא חש כי הרילוקיישן הושלם ממש, רק אחרי שהמכולה הגיעה . אסף ואשתו התחילו לסדר את הדברים בבית ולפרוק ארגזים. "כשהגענו למטבח, הדבר הראשון שאשתי בקשה ממני זה להביא מתקן מים, כמו שהיה לנו בבית, בארץ. 

התחלתי לבדוק ולא מצאתי שום דבר איפה שלא חיפשתי, התקשרתי גם לחברים לברר והסתבר לי שפה ההרגל (אז ועדיין ככה), זה לקנות או להזמין את מיכלי המים הגדולים האלו, מקוסטקו לדוגמא, כי זה מאוד זול, בסביבות ה-7-5 דולר למיכל ואין ממש מתקני מים כמו בארץ", הוא משתף.

"אנחנו בארץ התרגלנו למתקן מים מחברה זו או אחרת עם מים קרים וחמים, אין צורך בקומקום או ממלאים בקבוקים עם מים קרים במקום לקנות. אז נדלקה לי הנורה והחלטתי שאני מפתח ומקדם את זה פה. החברה שפתחתי נקראת “LA Pure Water”.

מתוך הבנה, שעדיין אין מודעות אמריקאית למוצר הזה, החברה מחליטה לחדור לשוק דרך הקהל הישראלי, בעל המודעות. "את לא יודעת כמה אנשים פנו ואמרו לי ששמחים שסוף סוף, המוצר הגיע וכמה הם חיכו לו. לכן אנחנו מתחילים שיווק דרך הקהל הישראלי ומשם נחלחל למודעות האמריקאית. אני מאמין שגם פה זה מתקן שיגיע לכל בית".

דגמי PURE 2022

 

הרגלי צריכת מים וחסכון כלכלי

מתקן המים, שהחברה מציעה, יודע לתת 4 טמפרטורות של מזיגה: מים קרים, פושרים (מיקס), חמים ורותחים. המתקן מיועד להתקנה על השיש והוא מתחבר לנקודת המים בבית. בין נקודת המים למכשיר יש מערכת פילטרים שדואגת לנקות את המים לרמה איכותית גבוהה מאוד. הפילטרים מוחלפים כל חצי שנה. "הלקוח בעצם מקיים חוזה של שכירות חודשית בו תמורת 39 דולר בחודש הוא מקבל את המכשיר וכל חצי שנה נשלחים אליו ערכת פילטרים חדשה להחלפה עצמאית". אסף רוזי מסביר. "קיימת עמלת התקנה חד פעמית של 150 דולר, שכוללת אחריות, שירות וביטוח וערכות פילטרים (3) שמקבלים כל חצי שנה. הפילטרים מאושרים NSF." הוא ממשיך.

למוצר שני דגמים: דגם פיור- זהו הדגם שמתאים לכל בית וחברה עם 4 סוגי הטמפרטורה, ודגם נוגה שבת, זהו דגם ייעודי לקהל הישראלי דתי, שומר בשבת. יש בו מערכת שלפני כניסת השבת ניתן להעביר את המתקן  אל מצב שמירת שבת ואז אפשר להשתמש במים קרים וחמים במהלכה. "אין אף מוצר אחר בעולם שיודע לתת מים חמים בשבת. אולי קרים, אבל חמים לא, זה מוצר מנצח לכל משפחה מסורתית דתית", אסף רוזי מצהיר.  מדובר בפתרון לשימוש במיחם, שהוא ממש לא בטיחותי ושההתעסקות אתו היא גם לא נוחה. במוצר הזה, בלחיצת כפתור עוברים למצב שבת ונהנה ממים קרים וחמים בשבת. מידות מדוייקות של המכשירים יש אצל דקלה

בארה”ב, משתמשים ביום ממוצע, ב-400 ביליון של גלוני מים! (גלון אחד = כמעט 4 ליטר), כך שמדובר בחיסכון כלכלי משמעותי לכל משפחה, ומהווה גם פתרון אידאלי לכל משרד, שמחזיק 10-15 גלונים של מים בממוצע בחודש לעובדיו.

המתקן מתייחס לא רק לעניין החסכון הכלכלי ולהגברת המודעות לשתיית מים, אלא גם לעניין איכות המים. מים שנמכרים בבקבוקי פלסטיק ברשתות הגדולות, לאו דווקא מוחזקים בבקבוקי מפלסטיק איכותי, מה שכמובן מחלחל את המים עצמם ומשפיע על איכותם.

 

דגמי נגה שבת

בעיית הפלסטיק אל מול קליפורניה ירוקה

חשוב להתייחס, ובימינו אי אפשר שלא, לבעיית הפלסטיק ההולכת ומחמירה. כמה עובדות על פלסטיק שאולי לא ידעתם או פחדתם לדעת:  פלסטיק הוא חומר עמיד שנשאר לנצח, 33 אחוז ממוצרי הפלסטיק משומשים פעם אחת ולאחר מכן מושלכים. הוא גם אינו מתפרק ביולוגית; אלא נשבר לחתיכות קטנות יותר.

הוא מזהם את מי התהום שלנו, כי הכימיקלים שבו מחלחלים אל מעמקי האדמה מעשרות אלפי אתרי הטמנת פסולת פלסטיקית. לא מעט בעלי חיים נחשפים לפלסטיק הזה ובולעים אותו, מה שמאיים עליהם ועלינו כצורכים שלהם. חשיפה לפלסטיק דרך המזון שלנו, נמצאה מקושרת לסרטן, מומים מולדים ועוד. נתון מדהים חושף כי האמריקאים לבדם משליכים יותר מ – 30 מיליון טונות של פלסטיק בשנה; רק 8 אחוזים ממנו ממוחזר.

המכשיר הוא מכשיר ירוק, הבא לשמור על סביבה ירוקה ולתת מענה לביית הפלסטיק המחריפה ולהתחשב באיכות הסביבה. המודעות לעולם ירוק בקליפורניה היא בין הגבוהות (תתחילו לראות יותר ויותר שימוש בקשים מנייר ומיכלי נייר קשיח על פני פלסטיק למוצרים שונים). המתקן מאפשר שחרור מתלות בבקבוקי מים (לעיתים מסיימים את המים לפני שהמשלוח הבא מגיע), מסחיבתם מהסופר- עניין קריטי בעיקר במקרה של מבוגרים ונשים בהריון, מאפשר יותר  נוחות בפחות ההתעסקות, ובפחות שטח אחסון שנתפס על ידי מיכלים ריקים, בקבוקים ועוד.

כרגע, המוצר זמין בקליפורניה בלבד ובעיקר אל איי. החברה מתכננת פתיחת סניפים בעתיד, בעוד מקומות בחוף המערבי. "בסן פרנסיסקו רואים כבר החמרה ברגולציות לגבי פלסטיק. יש הגבלות על מכירת בקבוקי פלסטיק באירועים ציבוריים לדוגמא. בואו נהפוך את העולם שלנו לנקי יותר. כל מכשיר כזה עוזר לעולם וחוסך מיליוני בקבוקים". אסף מסכם.

פרטים נוספים התקשרו 866.422.5787

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE