הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: כשליש מהתלמידים לא משתתפים בלימודים המקוונים
תחושת דאגה עמוקה קיימת בקרב אנשי משרד החינוך בלוס אנג'לס, שם רק כ-68% מתלמידי התיכונים משתתפים בשיעורים באינטרנט. ההערכה היא שהמספר יעלה בזכות התקנת אינטרנט בבתים של משפחות מעוטות יכולת, וחלוקת לפטופים וטאבלטים

בתי הספר הציבוריים בלוס אנג'לס אומנם עברו למתכונת מקוונת כבר לפני מספר שבועות, אך מפקח החינוך במחוז טוען שאלפי תלמידים לא משתתפים בשיעורים הביתיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

"קיים צורך מיידי לפעול בנושא, מכיוון שההיעדרות מבית הספר גורמת לקשיים עבור התלמידים, שאיבדו את המסגרת היציבה", הסביר מפקח החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר, שהוסיף כי חלק מהתלמידים לא משתתפים בלימודים מכיוון שהם לא מחזיקים בתשתית אינטרנטית בבית.

מתוך כ-120 אלף תלמידי תיכון הלומדים ב-LAUSD, כ-15 אלף טרם השתתפו בשיעורים מקוונים כלשהם מאז ההחלטה לסגור את בתי הספר לפני למעלה משבועיים. עוד הסביר ביוטנר כי בימים האחרונים הותקנו ראוטרים מתקדמים בביתם של כ-2,000 תלמידים.

ולמרות הסיוע בהשגת אינטרנט, מסתבר שרק כ-68% - קצת מעל לשני-שליש - מתלמידי התיכון משתתפים בשיעורים. דהיינו, ישנם כ-40 אלף תלמידים ש"מבריזים" מהשיעורים, ביניהם גם 15 האלף שלא השתתפו כלל מאז הופסקו הלימודים.

 

מפקח משרד החינוך בלוס אנג'לס, אוסטין ביוטנר (צילום: AP)

 

לדבריו של ביוטנר, מרבית התלמידים שלא משתתפים בלימודים המקוונים מגיעים ממשפחות בעלות הכנסה מועטה, סובלים מהפרעות קשה וריכוז או כאלה שבקושי הגיעו ללימודים עוד בטרם החל המשבר.

מפקח החינוך הסביר כי המשימה שעומדת בפניו - לדאוג לכך שכחצי מיליון תלמידים יוכלו ללמוד באמצעות האינטרנט, כמו גם ללמד כ-75 אלף מורים ועובדים נוספים כיצד לתפעל את המערכות המקוונות - היא כמעט בלתי אפשרית: "תארו לעצמכם שאתם מנסים להתקין מושב במטוס, תוך כדי טיסה באמצע סערה, ועם כמות מינימלית של דלק. המעבר ללימודים מקוונים מסובך יותר מזה", הוא אמר.

בשל המחסור בתשתיות אינטרנטיות בבתים רבים, חברת התקשורת ורייזון התגייסה לבקשת משרד החינוך ותתקין אינטרנט בבתים שבהם המשפחה לא יכולה לעמוד בהוצאות הכרוכות בכך (כפי שקרה עם כאלפיים תלמידים בשבוע האחרון). בנוסף, במשרד החינוך בלוס אנג'לס עושים מאמץ לחלק טאבלטים ולפטופים לתלמידים.

 

אוטובוסים של משרד החינוך בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

בתוך כך, בשבוע שעבר דווח כי במשרד החינוך בלוס אנג'לס האריכו את ביטול הלימודים עד סוף חודש אפריל. אך בימים האחרונים, בכירי משרד החינוך ככל הנראה הפנימו ששנת הלימודים לא תחודש במתכונת רגילה, ולכן קיים צורך לתגבר את המערך המקוון ככל הניתן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE