הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה אישית: אלו העובדות שכלי התקשורת בעולם לא סיפרו לכם
במשך שלושת החודשים האחרונים העולם היה שרוי במצב של דיסאינפורמציה - רק באחרונה מסך הערפל בין מה שסופר לנו, ומה שקרה באמת מתחיל להתפזר. קיצור תולדות הקורונה

מגיפת הקורונה, אלו הפרטים הידועים עד כה:

דצמבר - לאחר מה שנראה כמגיפה המונית בעיר ווהאן שבסין, השלטונות משמידים את מסמכי המעבדה הווירולוגית השוכנים באותה העיר, ואשר בתוכם נתונים לגבי ניסויי המעבדה שבוצעו על חיות בוואירציות שונות של נגיף ה-SARS בין השנים 2014-2020.

במקביל, אנשי ה-WHO וה-CDC המבקשים להיכנס לשטחי המעבדה בחודש דצמבר 2019 (שכבר עברה "צחצוח") זוכים למידע שגוי ביחס לאופן ודרך התפשטות הנגיף - בזמן שבכירים סינים טוענים כי הנגיף אינו מועבר בין בני אדם. כמו כן השוק בווהאן, שנחשב ברמה האפדימולוגית ל"זירת פשע", גם הוא עובר ניקיון יסודי, כמו כן ניתנת הוראה לרופאים סינים להסיר כל ידע 'בלתי מאומת' שבידם. העונש על סירוב? מעצר או מחנה ריכוז.

ינואר - ידיעות מגופי תקשורת עצמאיים במערב מתריעים על כך שבסין התפרצה מגיפה משמעותית. עד ה-21 בינואר השם ווהאן אף לא עולה לכותרות. במקביל, עיתונאים עצמאיים מדווחים על אזרחים הנחטפים מהרחוב, רק ב-22 בינואר ווהאן מושמת בסגר, ושמועות על שקרים ביחס למספר המתים, ולשטח תפוצת הנגיף, נמשכות.

תחילת התפנית הטראגית הראשונה בסוף חודש ינואר

כאשר סין ממשיכה לאפשר למאות אלפי חולי קורונה לעזוב את שטחה אל לב ערי המערב של אירופה וארה"ב תוך שהיא במקביל מונעת טיסות בתוך שטחה במטרה להגן על אוכלוסייתה - בכך היא מגנה על עצמה מבית, ומחוץ הופכת את אזרחיה התמימים ללא פחות מנשק ביולוגי המכוון כנגד המערב המקשיבות לעצת ארגון הבריאות העולמי (שאת קירבתו לסין עוד טרם חקרנו).

פברואר - בשלב זה ככל הנראה מגיעים לידי סוכנויות ביון בבריטניה ובארה"ב, מסמכים המעידים כי בשורת ניסויים שהתבצעה במעבדה הווירולוגית בוצעו ניסויים שחרגו מהפרוטוקול הרפואי המוסכים ושכללו נהלי בטיחות מפוקפקים. כמו כן, ארה"ב, כנגד המלצת ה-WHO עוצרת טיסות נכנסות מסין, כשבמקביל אירופה ממשיכה לקבל בכל יום אלפי אזרחים סינים לשטחה.

כאן מגיעה התפנית הטראגית השנייה - אזרחים אלה יהוו את המקור להתפרצות נגיף הקורונה באירופה, שאנשיו לבסוף יכו בעיר ניו יורק ובחוף המזרחי של ארה"ב.

השורה התחתונה - אירופה שהקשיבה לארגון הבריאות העולמי שהקשיבה לסין, הדביקה את ארה"ב. 

מרץ - המגיפה מחריפה, סין מתחילה לשלוח ציוד רפואי פגום לכל ארצות המערב, ומשמידה ציוד רפואי אמריקני הקיים בשטחה. זאת במקביל לקמפיין יח"צ בו היא מראה פנית ידידותיות שבהם היא מסייעת לעולם. - התקשורת האמריקנית ממשיכה לבקר את הנשיא, התקשורת הישראלית עסוקה בביקורת פוליטית גם כן. דיון רציני משמעותי או מעמיק באיך הגענו למצב הזה? אין. 

אפריל - תחקיר של הדיילי מייל: הנגיף דלף ממעבדה. יומיים לאחר מכן, סקיי ניוז חושף: כך ארגון הבריאות העולמי פגע במאמץ לעצירת המגיפה בינואר בעקבות לחץ סיני.

אלה העובדות.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אכן יש בשרשרת ההונאה הסינית, (שזהו כמובן רק קצה המזלג הידוע לנו עליה), משהו מרגיז ומקומם, אבל רשתות התקשורת המונעות מלדווח עליה, יודעות שצריך לעשות משהו עם הכעס המוצדק, ובגלל שבעידן הגלובלי אסור לכעוס על מדינות אחרות. הישראלי או האמריקני חייב לכעוס על מישהו, ועדיף שזה יהיה מישהו כמו טראמפ וביבי, "חביביהם" של אנשי התקשורת.

את העובדה שסין שיקרה בנוגע למקור הנגיף ידעתי כבר בפברואר, מדוע חששתי לפרסם? כי חיכיתי למקורות רשמיים, בדיעבד אולי הייתי צריך לפעול אחרת. גם על השמדת המסמכים יכולתי רק לשער כי זה בדיוק מה שעושות דיקטטורות קומוניסטיות.

על הונאת מדעני ה-CDC כתבנו בחודש פברואר. על מספר המתים הגבוה בהרבה מהנתונים הרשמיים גם התרענו. כמו על הטקטיקה השטנית של מצד אחד, עצירת התנועה בתוך סין, אך מצד שני, מתן אישור לאזרחי סין לנסוע בכל העולם תוך איום על ארגון הבריאות העולמי שיקבל את ההחלטה גם כן היינו הראשונים לדווח באתר דובר עברית, והגדרנו צעד זה כאקט של לוחמה ביולוגית-כלכלית.

במקביל לכך, לא חיפשתי לייצר נראטיב, את השאלות הפניתי לא למי שסגרו את הכלכלה בניסיון לטפל במגיפה, אלא במי שגרם לה להיסגר והפך אותה לכלי ביולוגי נגדכם, נגד קהילתכם, ונגד בני משפחותיכם. 

כותב שורות אלה הוא היסטוריון בהשכלתו, המכוון לאמת האובייקטיבית היבשה, אף שבמקרים אלה היא עסיסית מהרגיל. 

מבחינתי, גם אם בבית הלבן היה יושב דמוקרט, וגם אם ברחוב בלפור היה יושב איש מרכז-שמאל, את האחריות על המצב הקשה, בעולם הגלובלי שלנו, יש לדרוש קודם כל מהאחראיים. אני גם מקווה כי לנשיא האמריקני יהיה האומץ והכוח לעשות זאת בזמן שהעולם מחלים מהמגיפה הקשה שידע מזה מאה.

אבל את מה שאני ניסיתי לעשות, תוך האזנה קשובה לכל דבר היוצא בין אוסטרליה וארה"ב בשפה האנגלית, כלי התקשורת הניזונים מסוכנויות הידיעות הממסדיות, לא ביקשו לעשות. הם לא ראו בחובתם העיתונאית את הצורך להרכיב עבור הקורא את התמונה האמיתית. הם לא רצו לדבר על זה, הם ביקשו לדבר על דברים אחרים, בישראל היו אלה אוכלוסיות מסוימות (חרדים, ערבים) בארה"ב היה זה הנשיא טראמפ שזכה לביקורת לאחר שחיסל את התקצוב ל-WHO אשר הונה את העולם.

התקשורת, במקום לנסות ולספר לנו מה קרה בין דצמבר 2019, ואפריל 2020, במה שיצרה ממשלת סין שבחרה להפיץ את הנגיף לרחבי הגלובוס כ"כלי פוליטי כלכלי נגד המערב", כדברי פרופ' גורדון צ'אנג, הפכה את המאבק כנגד ראשי המדינות המערביות.  

 

 

מה הסיבה לכך? התשובה הפשוטה היא שנשיא סין לא מנהל את ההגמוניה הפוליטית במדינתם, אבל טראמפ ונתניהו כן. ולכן במקום לתת לקוראים את האמת, ניתנת העדפה לדבר ולכתוב על ההתנהלות (הסבירה בהחלט) של נתניהו וטראמפ, מאשר לספק לאנשים הסגורים בבתיהם את האמת לגבי איך בכלל הגענו למצב הזה שמבאר שבע ועד סן פרנסיסקו, כל העולם סגור.

על המחדל המדעי היינו הראשונים בעיתונות העברית לפרסם, כשעתיים מרגע פרסום התחקיר שערכה מערכת הדיילי-מייל בלונדון, והרבה ימים בטרם שאר התקשורת העברית והאמריקנית בכלל ראתה לנכון לתת לציבור הקוראים את האמת בימים קשים אלה.

יומיים לאחר מכן חשפנו בפני קוראינו מסקנות תחקיר אחר אשר הצביעו על שורת מחדלים וניסיונות טיוח בו עסק ארגון הבריאות העולמי כבר בחודש ינואר, ואת החלטתו הגורלית להמליץ על המשך טיסה ומעבר סחורות בין סין ויתר העולם - בלחץ הממשל הסיני - החלטה שעלתה בחייהם של מאות אלפי בני אדם באירופה ובארה"ב, ובעשרות טריליוני דולרים, וגם בסגר שבו אנו נתונים בחודש החולף.

בתוך כך הדבר לא מונע אחריות מממשלות ארה"ב וישראל. גם כותב שורות אלה, שאינו נמנה בהכרח על מבקריו של הנשיא, טען כי על ארה"ב לסגור כניסת אזרחים סינים כבר בינואר 2020, הנשיא מיאן לעשות זאת, אותו דבר לגבי איסור כניסה של אזרחים אירופאיים עליו המלצתי כבר בחודש פברואר ושהתקבל רק באיחור, ובתוך כך, הצעדים של הממשל היו טובים מאשר רעים. ובישראל, על אף הביקורת על מדיניות הסגר הקשה, הרי שהנתונים מדברים בעד עצמם. 

מה שבטוח, נכון להרגע, גם טראמפ ונתניהו לא מוכנים להודות באמת. אחרי המגיפה הם כבר יספרו לנו הכל, לפחות נוכל לקוות כך.

דבר אחד בטוח, סין כמו התקשורת האמריקנית טובים בדבר אחד - להסתיר מאיתנו את המציאות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE