הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרשוויץ מגן על מקסוול: שכנים העידו על ביקורו של אהוד ברק - "היו שם מאבטחים דוברי עברית שדיברו בקול רם"
עורך דינו לשעבר של אפשטיין טוען ל'חפותה' של מקסוול. דרשוויץ הגן בעבר על אפשטיין עצמו וגם על אנשים הקשורים בפרשה כאהוד ברק ואל גור, הוא עצמו נקשר באונס צעירה, ונמצא בתהליכי תביעה על הוצאת דיבה. אתר ה-National File מדווח על מאבטחים דוברי עברית בסמיכות לדירת אפשטיין

בטור דעה שפורסם ב-Spectator USA עורך דינו לשעבר של ג'פרי אפשטיין, אלן דרשוויץ, ביקש להזכיר לציבור כי גיליין מקסוול, עדיין נקייה מאשמה תוך שהוא מתעקש כי הוא ואשתו מעולם לא ראו אותה "מבצעת מעשה שאינו יאה".

בטור הדעה ששמו ''גיליין מקסוול שאני מכיר", דרשוויץ פותח בכך שהוא מסביר כי מי שהכירו לו את אשת החברה הינם לא פחות מאוולין ולין דה-רוטשילד, צאצאי המשפחה המפורסמת.

"נפגשנו במספר אירועים, לעתים בנוכחות אישים כביל והילארי קלינטון, מדענים זוכי פרס נובל, נשיאי אוניברסיטאות, ואנשי עסקים ואקדמיה בכירים", אומר דרוושיץ על הפגישות עם בתו של איל ההון היהודי רוברט מקסוול, אשר נפטר בנסיבות מסתוריות בלב ים ושמלבד היותו אחד האנשים החזקים בבריטניה היה איש מוסד שפעל רבות עבור מדינת ישראל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במקביל דרשוויץ מואשם על ידי ורג'יניה גופרה (אחת מקורבנותיו של אפשטיין) כי קיים עימה יחסי מין מספר פעמים באי סיינט ג'יימס.

דרושוויץ לעומת זאת טוען כי ביקר באיים בלווית אשתו ובתו.

הפרופסור הפורסם למשפטים מייצג גם את ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק, שלכאורה ביקר בדירתו של אפשטיין מספר פעמים. כאשר אמש אתר ה-National File אף דיווח כי שכנים ודיירים בבניין של אפשטייין במנהטן נהגו לזהות שיירת מאבטחים דוברת עברית במספר הזדמנויות אשר דיברה בקול רם.

דרשווויץ טען בעבר כי עסקת הטיעון השערורייתית אותה השיג עבור אפשטיין בפרשת פגיעות המין של נערות קטינות משנת 2008, שבמהלכה אפשטיין יכל לעזוב את בית הכלא כ-7 ימים בשבוע למשך 16 שעות ביממה, כולל ביקורים באחוזת היוקרה שלו בהם המשיך להתעלל מינית בקורבנותיו הייתה לגיטימית.

לדעת דרשוויץ אם מישהו חושב שמקסוול אשמה הרי שזה בגלל סדרת הנטפליקס המשודרת על אפשטיין "המבוססת על נשים בעלות היסטוריה של הענקת עדויות מפוקפקות", כמו כן הוא טוען כי ייתכן והפשעים שלכאורה ביצעה אינם רלוונטים שכן חלה עליהם התיישנות. לדעתו גם התנאים מהם נהנה מרשו כגון דלת פתוחה ולא נעולה ומערכת טלוויזיה פרטית היו הוגנים לחלוטין וכי אין לו שום בעיה לנהל משא ומתן על אותה עסקה או על טובה יותר עם מקסוול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE