הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת חגי תשרי: דלתא איירליינס מוסיפה טיסות לישראל
חברת התעופה האמריקאית תוסיף טיסות שבועיות נוספות באופן הדרגתי, וכיממה לפני ראש השנה יתווספו טיסות נוספות, שיימשכו עד אחרי חג סוכות. הודעתה של דלתא מצטרפת לזו של יונייטד, שהודיעה כי תפעיל קו נוסף (לשיקגו) החל מספטמבר הקרוב

דלתא איירליינס מתכוונת להפעיל יותר טיסות בין ישראל וניו יורק לקראת החגים שיחולו בספטמבר, וזאת למרות העלייה בתחלואת הקורונה שנרשמה הן בישראל והן בארצות הברית. כך עולה מלוח הטיסות העדכני של החברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דלתא תפעיל יותר מ-7 טיסות שבועיות במהלך החגים (צילום: Shutterstock)

 

לפני שניכנס לשינויים עצמם, מוטב להדגיש כי אומנם מדובר בלוח הטיסות העדכני ביותר, אך הסבירות שיבוצעו שינויים היא גבוהה ביותר.

למעשה, כיום דלתא מפעילה ארבע טיסות שבועיות בין נתב"ג ונמה"ת JFK בקווינס. טיסה שבועית נוספת תתווסף בעוד כעשרה ימים (ביום שני, ה-20 ביולי), ואילו כעשרה ימים לאחר מכן (ב-1 באוגוסט) החברה תחזור להפעיל טיסה יומית.

כזכור, בחודש מרץ האחרון הודיעה דלתא על הפסקת פעילותה בישראל, וזאת על רקע הנחיות משרד הבריאות במדינה, לפיהן כלל הנוחתים בישראל מוכרחים לשהות בבידוד למשך 14 יום. בהודעה המקורית הסבירו ראשי החברה כי ביטולי הטיסות יימשכו כעשרה ימים בלבד, אולם בדיעבד כמובן שלא התאפשר לחדש את הטיסות.

בפועל, רק בחודש יוני הקו של דלתא שב לפעילות, תחילה עם שלוש טיסות בשבוע, ובהמשך עם טיסה נוספת.

מעבר לחידוש הטיסות במתכונת יומית, בדלתא הסבירו כי "טיסות משלימות" יתווספו ללוח הטיסות בין ה-17 בספטמבר ל-11 באוקטובר (יממה לפני ערב ראש השנה ויממה לאחר היום האחרון של סוכות). עם זאת, בחברת התעופה לא פירטו כמה טיסות, וככל הנראה הסוגיה תיקבע לקראת סוף חודש אוגוסט.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

העדכון של דלתא איירליינס מגיע כיומיים בלבד לאחר שנודע כי חברת תעופה אמריקאית נוספת, יונייטד איירליינס, משיקה קו חמישי (ויעד רביעי) בטיסות ארה"ב-ישראל. קו זה יחבר את ישראל ואת העיר שיקגו, קו שאותו אל על ביקשה להפעיל (אך נאלצה לדחות בשל הקורונה).

לא ניתן להתעלם מכך שזה קורה בדיוק בימים שבהם אל על נמצאת בדרך הבטוחה לקראת הלאמה, ונדמה כי חברות התעופה האמריקאיות מנסות "לנצל" את המשבר בחברת התעופה הישראלית כדי להגדיל את נתח השוק שלהן בנתב"ג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE