הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בניגוד לכל הציפיות: תקף באלימות סוכנת נדל"ן בוואלי לוס אנג'לס ומצא את הדרך לחמוק מעונש
על פניו נראה כי הפרשה הייתה אמורה להביא להרשעה כמעט מיידית של החשוד, שכן נשים נוספות התלוננו שנפלו קורבן לתקיפות בנסיבות דומות. ולמרות זאת, בית המשפט קבע כי הוא אינו כשיר לדין

על אף שתועד במצלמת האבטחה בעודו תוקף סוכנת נדל"ן במהלך בית פתוח שנערך בשכונת אנסינו שבוואלי לוס אנג'לס, החשוד שנעצר לפני קצת פחות משנה צפוי לחמוק מעונש, וזאת לאחר שנקבע כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרבוגושיאן כפי שתועד בתקיפה, ולאחר מעצרו (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

 

כזכור, ב-24 בספטמבר הותקפה סוכנת הנדל"ן, וחוקרי המשטרה סיפרו כי האיש התחזה לרוכש פוטנציאלי, ובכך לא עלה חשד כאשר הגיע לבית. היא ערכה לו סיור במקום, ובשלב מסוים החשוד לחץ את ידה ודחף אותה בעוצמה אל הקרקע.

כבר למחרת היום החשוד נעצר וזוהה ע"י המשטרה כאלן קרבוגושיאן בן ה-45, ומספר נשים נוספות - כולן סוכנות נדל"ן - הגישו תלונות נוספות בטענה שנפלו קורבן לאירועים דומים. החשוד הואשם בתקיפה למטרת אונס, כמו גם בארבע תקיפות מיניות נוספות.

 

 

לפי הדיווחים בלוס אנג'לס, בימים האחרונים פנו אנשי משרד התביעה המקומי אל סוכנת הנדל"ן שהותקפה (שביקשה להישאר בעילום שם), והודיעו לה כי הוחלט לבטל את כתב האישום שהוגש נגד קרבוגושיאן: "הם אמרו לי שהשופט קבע שהוא לא כשיר לעמוד לדין, ולכן הם מוחקים את כתב האישום", היא סיפרה.

במשרד התביעה פרסמו את ההודעה הבאה: "חטיבת בריאות הנפש בבית המשפט קבעה כי הנאשם אינו כשיר לעמוד לדין, ובמקום הוא יעבור טיפול נפשי. ב-14 ביולי קבע ביהמ"ש המחוזי כי הסבירות שהנאשם יגיע למצב שבו הוא כשיר לעמוד לדין נמוכה, ועל כן ההליכים בוטלו והתיק נשלח בחזרה לביהמ"ש בואן נייס, שם השופט קיבל את המלצות חטיבת בריאות הנפש וביטל את התיק כולו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE