הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: שריפת 'אל דוראדו' גובה קורבן ראשון
אמש נודע שיחידת החילוץ הוזעקה לאזור יער סן ברנרדינו, אולם רק בבוקר פורסמה הודעה רשמית לפיה כבאי הפך להרוג הראשון בשריפה, שפרצה בעקבות השימוש במכשיר פירוטכני במהלך מסיבת "חשיפת מין העובר". עד כה, קרוב ל-100 אלף דונם עלו באש

שריפת 'אל דוראדו' ממשיכה להשתולל באזור היער הלאומי סן ברנרדינו, ובמהלך הלילה נודע שכבאי הפך לקורבן הראשון של דליקת הענק, כך על פי שירות היערות של ארצות הברית (USFS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

בשלב זה הוחלט שלא לפרסם פרטים נוספים על המקרה, לרבות שמו של ההרוג, אולם ב-USFS אישרו שהכבאי נהרג אתמול (חמישי) ושיחידת החילוץ עשתה שימוש במספר מסוקים על מנת לאתרו: "אחרי שנבשר למשפחה על הטרגדיה, נוכל לפרסם פרטים נוספים", אמרו בשירות.

כזכור, שריפת אל דוראדו פרצה לפני קצת פחות משבועיים, ובדיעבד הסתבר שהיא החלה בעקבות השימוש במכשיר פירוטכני במהלך מסיבת "חשיפת מין העובר", כאשר המשפחה ערכה את האירוע בפארק בעיר יוקאייפה (Yucaipa), כ-115 קילומטר מזרחית ממרכז העיר לוס אנג'לס.

 

(צילום: Getty Images)

 

בעדכון שנמסר הבוקר מצד מחלקת היערות והגנת השריפות בקליפורניה (Cal Fire) נודע כי הכבאים הצליחו להשתלט על כשני-שליש מהאש, אולם עד כה השריפה כילתה שטח של כ-22 אלף אקר (כ-90 אלף דונם). עוד נמסר כי ארבעה בתים נשרפו כליל, נזק כבד הוסב לשני מבנים נוספים ואילו כ-25 אלף בתים עדיין נמצאים בסכנה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE