הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגבול עם מקסיקו נשאר סגור, מבריחי הסמים מוצאים דרכים יצירתיות להמשיך בפעילותם
סוכנות המכס והגנת הגבולות הצליחה לאתר ולחסום מנהרה ששימשה להברחת סמים, בסמוך לעיירה נוגלס בדרום אריזונה. "מבצעים מסוג זה נועדו לשבש את פעילותם של ארגוני פשיעה בינלאומיים, ולמנוע את ההברחה של סמים ובני אדם", אמרו ב-CBP

רשויות החוק הצליחו לאתר מנהרה להברחת סמים העוברת ממקסיקו לעיר נוגלס באריזונה, כך על פי הודעת סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המנהרה שאותרה בדרום אריזונה (צילום: CBP)

 

אנשי ה-CBP בדרום אריזונה חשדו שישנה מנהרה באזור, ועל כן הם התקינו מצלמות אבטחה מיוחדות וארבו למבריחים. מאמצים אלו השתלמו ביום ראשון האחרון, כאשר המנהרה אותרה במרחק של כמה מאות מטרים בלבד ממעבר הגבול המרכזי באזור.

בהודעת הסוכנות הוסבר כי מדובר במנהרה בסיסית ביותר, שאורכה כ-3-4 מטרים בלבד, וללא תאורה או פתחי אוורור כלשהם. ככל הנראה, המבריחים ניצלו את העובדה שבשני צדדי הגבול ישנן עיירות (שתיהן נקראות 'נוגלס'), וישנם מבנים שמגיעים עד לגבול עצמו.

 

 

עוד נמסר מה-CBP כי המבצע התנהל במשותף עם המשמר הלאומי המקסיקני, שאיתר את פתח המנהרה בסמוך לתעלת ניקוז: "שיתוף הפעולה הבינלאומי הינו חלק בלתי נפרד מאבטחת הגבול. מבצעים מסוג זה נועדו לשבש את פעילותם של ארגוני פשיעה בינלאומיים ולמנוע את ההברחה של סמים ובני אדם אל תוך ארה"ב", אמרו ב-CBP.

אתמול (שני) נודע כי הגבול עם מקסיקו יישאר סגור במשך חודש נוסף, פרט לתנועות חיוניות, וככל הנראה מדיניות זו פגעה ביכולתם של קרטלי הסמים השונים לבצע הברחות, ועל כן הם פונים לדרכים חלופיות כגון חפירת מנהרות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE