הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מזה עשור: שיגור היסטורי מארה"ב לחלל, ומליארדר שרוצה לנרמל ביקור מחוץ לאטמוספירה כמו להזמין אובר
עתידות בזוקה ג'ו: בקרוב תגיעו לירח- נאס"א וחברת SpaceX חברו לשיגור היסטורי נוסף של החברה הפרטית, מי אמר עתידות של מסטיק?

בפלורידה, SpaceX ונאס"א חברו שוב בסוף השבוע כדי לשגר אסטרונאוטים לחלל – והבכירים בהנהלה מקווים שהשיגור בסוף השבוע.האחרון יהפוך לשגרה שחוזרת על עצמה לעתים קרובות בשנים הבאות.

המשימה חלל של יום ראשון שוגרה מקייפ קנוורל, פלורידה בשעה 19:27 שעון חוף מזרחי. זה היה מתוכנן במקור למוצאי שבת, אבל נדחה בגלל רוחות החוף ופעולות התאוששות, על פי מנהל נאס"א ג'ים ברידנסטין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מוקדם יותר השנה, שני אסטרונאוטים של נאס"א שוגרו לחלל על גבי קפסולת דרקון של צוות SpaceX. השיגור ההיסטורי ציין את הפעם הראשונה שבה חברה פרטית בארה"ב שיגרה אסטרונאוטים לחלל וסימן את השיגור הראשון עם בני אדם על סיפון אדמות ארה"ב מזה כעשור.

אבל ההשקה במאי עדיין נחשבה לניסיון. הטיול הראשון אז נחשב למשימת "הדגמה" והוטס על ידי שני טייסי ניסוי צבאיים לשעבר.

השיגור שהתרחש הסופש, יום ראשון, המכונה "צוות-1", הוא בדיוק איך שבכירים בממשל דמיינו את השותפות העתידית של נאס"א ו-SpaceX בשנים הבאות. השיגור כלל צוות גדול יותר עם ערך וידע מגוון יותר, והקבוצה תישאר על סיפון תחנת החלל הבינלאומית לתקופה ארוכה הרבה יותר ברגע שהם יגיעו.

 

השיגור ממדינת פלורידה ביום ראשון בערב

 

 

ארבעת האסטרונאוטים שהמריאו בשיגור לחלל הסופ"ש

 

SpaceX, בבעלותו של אילון מאסק המיליארדר המייסד של פייפאל, עובדת בנוסף כמו שדיווחנו היום, על כלי תחבורה עתידני ומהיר פי 10 מהרכבת של הדור הנוכחי.
וכמו הפרויקט השאפתני הזה ורכבי טסלה שגם כן בבעלותו, כמו שמסתמן מגישת היזם הנמרץ הזה, אולי נזכה לראות עוד כמה עשורים קדימה שיגור לחלל של אנשים פרטיים במקום אסטרונאוטים, תלוי במחיר כרטיס הטיסה.

 

 

מאסק הוא תומך נלהב של טכנולוגיות עתידיות המשפרות את מצבם של בני האדם על כדור הארץ ותומך פעיל דרך SPACE X בחלום הטיסה וההתיישבות במאדים. הוא טוען שבני האדם ממשיכים להרוס את מקום התיישבותנו היחיד ומזהמים בייחוד דרך פליטת מזהמים למכוניות ושימושי אנרגיה נוספים. חברת טסלה שעליה השתלט לאחר סיכון כל הונו, מייצרת מכוניות חשמליות.

הצוות הנוכחי שטס לחלל בשיגור האחרון כולל שלושה אסטרונאוטים של נאס"א - מייקל הופקינס, ויקטור גלובר ושאנון ווקר - וסוצ'י נוגוצ'י, אסטרונאוט מסוכנות החלל יפן, JAXA.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE