הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהפכת המזון המהיר נמשכת: רשת KFC מציגה את "סניפי העתיד"
בשבועות הקרובים תתקבל החלטה סופית בנוגע לשני סוגי הסניפים החדשים שהוצגו מוקדם יותר השבוע. בדומה למקדונלד'ס, גם KFC בחרה לשים דגש על שירותי הדרייב ת'רו, האיסוף העצמי ומשלוחים עם חברות כמו אובר איטס ופוסטמייטס

רשת KFC הציגה השבוע שתי אפשרויות ל"סניפי העתיד" שבשנים האחרונות יקומו ברחבי ארצות הברית, וזאת על רקע משבר הקורונה ששינה את הרגלי האכילה של מאות מיליוני אמריקאים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסניף הראשון כולל אזור ישיבה חיצוני, והוא עשוי להתאים לחנויות בתוך הערים הגדולות (צילום: KFC)

 

בפועל, המגמה שבה יותר ויותר לקוחות מעדיפים להזמין את האוכל מראש ולאסוף מהסניף (בניגוד לישיבה בתוך המסעדה עצמה) קיימת עוד לפני הקורונה, אולם המשבר הבריאותי גם תרם לכך.

לכן, ברשת החליטו להציג שתי אפשרויות, ולא ברור אם בסופו של דבר אחת מהן תיבחר ותחליף את כל 4,491 הסניפים, או שמא יוחלט לעשות שימוש בשתי האפשרויות.

בסניף החדש הראשון בכלל לא קיים אזור ישיבה, וכתוצאה מכך המסעדה קטנה באופן משמעותי - עובדה שתסייע בפתיחת סניפים חדשים בתוך הערים היקרות והצפופות. האפשרות השנייה כוללת אזור ישיבה קטנטן בתוך הסניף, כמו גם אזור ישיבה חיצוני. אך השינוי הגדול ביותר סניף זה הוא הרחבת הדרייב ת'רו לשני נתיבים נפרדים - אחד לטובת הלקוחות שהזמינו מראש (באמצעות האפליקציה) ואחד ללקוחות שמזמינים עם הגעתם לסניף.

 

בסניף השני הרשת שמה דגש על שירותי הדרייב ת'רו (צילום: KFC)

 

ב-KFC הסבירו ש-60% מהמכירות במהלך הרבעון השלישי של 2020 התבצעו באמצעות הדרייב ת'רו, ולכן הוחלט להרחיב את השירות. בנוסף, בשני הסניפים הוחלט להקצות לפחות כמה מקומות חנייה לטובת איסוף עצמי של הלקוחות, כמו גם עבור שליחים העובדים בשירותים כמו אובר איטס ופוסטמייטס.

בשבועות הקרובים תתקבל החלטה סופית לגבי עיצוב הסניפים החדשים, וכבר בשנה הבאה יפתחו שלושת הסניפים החדישים הראשונים: בווסט פאלם ביץ' (פלורידה), אינדיאנפוליס (אינדיאנה) וכמובן גם בקנטקי.

כזכור, בשבוע שעבר רשת מקדונלד'ס סיפקה הצצה ראשונה לסניפי העתיד שלה, שגם בהם הדגש יהיה בשירותי הדרייב ת'רו והאיסוף העצמי ע"י הלקוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE