הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איפה מגישים מועמדות: אמזון מוציאה 500 מיליון דולר על בונוסים לעובדים לרגל החגים
ענקית האונליין שופכת מאות מיליוני דולרים על בונוסים לצוות חג המולד שהיא מעסיקה, לאחר שהמכירות הרקיעו שחקים במהלך מגפת הקורונה. החברה שילשה ב3 חודשים האחרונים את ההכנסות שלה מאז אותה תקופה של השנה הקודמת.

אמזון החליטה לפנק את העובדים שלה בבונוס נאה לכבוד חג המולד, זאת עקב זינוק פנומנלי במכירות און ליין מאז מרץ בתקופת המגיפה העולמית.

עובדי מחסן במשרה מלאה בבריטניה ובארה"ב יקבלו 300 יורו או 300 דולר, ועבור עובדים במשרה חלקית זה יהיה 140 יורו או 150 דולר. הכסף, 500 מיליון דולר בסך הכל, ילך לצוות העובד בין ה-1 ל-31 בדצמבר.

החברה, המנוהלת על ידי ג'ף בזוס, האיש העשיר בעולם, שיבחה את הצוות על "מתן שירות לצרכים החיוניים של הלקוחות" במהלך מגפת הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


My Amazon bestseller made me nothing | Salon.com

 

בבלוג שלו כתב דייב קלארק, סגן נשיא בכיר של אמזון לתפעול עולמי: "אני אסיר תודה לצוותים שלנו שימשיכו להוות תפקיד חיוני בשירות הקהילה שלהם.

"כשאנחנו מגיעים לשיא עונת החגים, אנחנו רוצים לחלוק את הערכתנו באמצעות בונוס הכרה מיוחד נוסף, בהיקף  של יותר מ-500 מיליון דולר לעובדי החזית של החברה שלנו".

המשרד עבר בדיקה קפדנית של נהלי עבודה במחסניו במהלך מגפת נגיף הקורונה.

פעילי לייבור בארה"ב, קראו לאחרונה לקמעונאים גדולים כמו אמזון ווולמארט לעשות יותר כדי להגן על העובדים כאשר מקרי הקורונה עולה בקנה אחד עם העומס של קניות החג.

הם קוראים לתשלום תוספת סיכון, חופשת מחלה בתשלום ותקשורת טובה יותר לגבי מידע על התפרצויות.

עובדי אמזון העלו חששות לגבי מצב בריאותם והליך העבודה שלהם באירופה, כמו גם בארה"ב, בטענה שכמעט בלתי אפשרי לשמור שם ריחוק חברתי.

Does Amazon Deliver on Christmas Eve & Christmas?

מחאת בלאק פריידי

מוקדם יותר השנה, אמזון נאלצה לסגור כמה מחסנים בצרפת, זו הייתה פינאלה בבשורה מתמשכת על תנאים שם.

החברה אמרה בעבר כי ההנחיות שלה נאותות ומספקות, הם מספקת לעובדים מסכות פנים וזה מספיק לטענתם.

עם זאת, החברה מסרה בהצהרה כי היא "מספקת כמה ממקומות העבודה המתקדמים ביותר מסוגם בעולם, עם שכר מעולה, תהליכים ומערכות מובילים בתעשייה כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של כל העובדים".

אמזון מסרה כי הציגה אמצעי ניקיון נוספים ואמצעי בטיחות נוספים להגברת ההגנה, ובבריטניה החלה בתוכנית פיילוט המציעה בדיקות קורונה מרצון לעובדים.

ענקית הקמעונאות הייתה אחת מהמנצחות הגדולות בתחום הקמעונאות במהלך הסגר של נגיף הקורונה, כאשר המשלוחים המקוונים הרקיעו שחקים כאשר חנויות פיזיות נסגרו.

המכירות יעודדו גם במהלך הימורי הבוננזה של יום שישי השחור, אם כי קואליציה של איגודים מקצועיים, פעילי איכות הסביבה ופעילים אחרים דחקה בצרכנים להחרים את החברה.

מחאות מתוכננות בכמה מדינות. ובגרמניה, האיגוד המקצועי ורדי ארגן שביתות של שלושה ימים במחסני אמזון,

המכירות של ענקית האינטרנט עלו ל-96.1 מיליארד דולר בשלוש החודשים עד ה-30 בספטמבר - עלייה של 37% לעומת התקופה המקבילה ב-2019. והרווחים הגיעו לשיא של 6.3 מיליארד דולר, כמעט פי שלושה מהסך של שנה שעברה.

אבל רמה זו של צמיחה לא באה ללא עלויות נוספות. אמזון אמרה שיש לה 2.5 מיליארד דולר בהוצאות הקשורות למגיפה,. בבריטניה היא גם יצרה 7 אלף מקומות עבודה, במטרה לעמוד בקצב של הקונים.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE