הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה להורים בניו יורק: נקבע מועד פתיחת בתי הספר בעיר
כשליש מהתלמידים ישובו לכיתות בשבוע הבא, לרבות הלומדים בגנים ועד כיתה ה'. לעומת זאת, תלמידים הלומדים בחטיבות הביניים ובתיכונים ייאלצו להמשיך בלימודים מרחוק עד להודעה חדשה. ראש העיר: "ניתן לפתוח את בתי הספר בצורה בטוחה עד להגעת החיסון"

בתי הספר הציבוריים בעיר ניו יורק יחלו בפתיחה מחודשת הדרגתית בעוד שבוע בדיוק, ביום שני ה-7 בדצמבר, כך על פי ראש העיר ביל דה-בלאזיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית ספר בברוקלין, בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

 

כזכור, משרד החינוך הגדול בארצות הברית נאלץ להורות על סגירת כלל מוסדות החינוך ב-19 בנובמבר, לאחר שמספר בדיקות הקורונה החיוביות חצה את רף 3%.

עוד לפני חג ההודיה, ראש העיר דה-בלאזיו רמז על כך שבתחילת השבוע יוצגו התוכניות לפתיחה המחודשת, וכך עשה אתמול (ראשון) במסיבת עיתונאים שכינס. לדבריו, בשלב ראשוני התיכונים וחטיבות הביניים יישארו סגורים, כך שרק 300 אלף מתוך כ-1.1 מיליון תלמידים ישובו לכיתות בשבוע הבא.

בפועל, תלמידים בכיתות א' עד ה' (כולל גני הילדים השונים, "pre-K" ו-"3K") יחזרו לשגרה מלאה - דהיינו, חמישה ימי לימוד בתוך הכיתות החל מה-7 בדצמבר. ביום חמישי הבא, ה-10 בדצמבר, גם התלמידים הלומדים בחינוך מיוחד (District 75) ישובו לכיתות. בשלב זה לא נמסר מועד להחזרת תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים.

 

 

חשוב להבהיר: תלמידים יוכלו לשוב לבתי הספר רק אם הוריהם חותמים על טופס המאשר למוסדות החינוך לבצע בדיקות קורונה. מעתה, בכוונת משרד החינוך לבצע בדיקות קורונה אקראיות בכל שבוע, במטרה למנוע התפרצויות של הנגיף (קודם לכן הבדיקות בוצעו אחת לחודש).

"מה שלא יהיה בעתיד, אנחנו מעוניינים שזו תהיה התוכנית שלנו. מה שעשינו בקיץ היה טוב, אבל כעת אנחנו יודעים יותר ויכולים להתאים את עצמנו", הסביר ראש העיר, "אנחנו יודעים מה עובד כי יש לנו ניסיון, ולכן אנחנו גם יודעים לומר שצריך לשים דגש על נושא הבדיקות".

 

 

עוד מסר ראש העיר כי משרד החינוך החליט לבטל את הדרישה לסגור את בתי הספר כאשר מספר הבדיקות החיוביות בעיר עולה על 3%: "אנו בטוחים ביכולתנו לפתוח את בתי הספר בצורה בטוחה, במשך תקופה ממושכת, עד להגעת החיסון שתשנה את המציאות של כולנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE