הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנטישמיות מזעזעת בניו ג'רזי: חזיר מת הושאר מחוץ לביתו של רב
במשטרת לייקווד מתייחסים לאירוע כאל פשע שנאה ומחפשים אחר החשוד או חשודים מאחורי המעשה. "לא נסבול תקריות מסוג זה בעיירה שלנו", אמר מפקד המשטרה המקומית. ב-ADL מזכירים כי הקהילה החרדית באזור נפלה קורבן למעשים אנטישמיים רבים בשנים האחרונות

חזיר מת הונח מחוץ לדלת ביתו של רב בניו ג'רזי במהלך סוף השבוע, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החזיר שהושאר מחוץ לבית הרב בלייקווד (צילום: לייקווד סקופ)

 

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, החזיר התגלה במהלך השבת בלייקווד - עיירה הנמצאת מדרום לעיר ניו יורק ובה אוכלוסייה חרדית גדולה.

במשטרת לייקווד פתחו בחקירה ומתייחסים לאירוע כפשע שנאה: "לא נסבול תקריות מסוג זה בעיירה שלנו", מסר גרג מאייר, מפקד המשטרה המקומית.

 

 

חברי הקהילה החרדית בלייקווד נפלו קורבן למעשים אנטישמיים בשנים האחרונות, לרבות הקמת דף בפייסבוק הקורא "לעצור את התפשטות החרדים ברחבי ניו ג'רזי". הדף הוסר מוקדם יותר השנה לאחר שהופעל על פייסבוק לחץ כבד מצד מושל המדינה, פיל מרפי, והתובע הכללי גורביר גרוול.

בסניף ניו יורק של הליגה נגד השמצה (ADL) רואים קשר ישיר בין הקמת דף הפייסבוק המסית לבין התקרית החריגה שאירעה בסוף השבוע: "אירוע זה הוא הרבה מעבר למזעזע, וכולם צריכים לגנות אותו בתוקף", אמרו ב-ADL, "אף בן אדם או קבוצת אנשים לא צריכים ליפול קורבן למעשים מסוג זה. גל האנטישמיות שפוקד את מחוז אושן מדאיג מאוד, ותקרית זו לא שונה מכך", הוסיף סקוט רייכמן, מנהל הסניף.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE