הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“לא ניסיתי לפגוע": קרדי בי חוטפת מהמעריצים
הראפרית סיפרה לעוקבים שלה שהיא אירחה ארוחת חג ההודיה עם לא פחות מ-37 מוזמנים. לאחר שקיבלה ביקורת זועמת על שלא הקפידה על הנחיות מגפת הקורונה, קרדי התנצלה על פעולותיה

קרדי בי מתנצלת לאחר הביקורת שחטפה על חגיגות חג ההודיה שעשתה עם משפחתה. ביום ראשון בערב, הראפרית בת ה-28 שיתפה מסר של חרטה לאחר שצייצה על האירוע הגדול שארגנה במהלך החג על אף מגפת הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הכל התחיל אחרי שקרדי סיפרה על חוויית חג ההודיה שלה בטוויטר. "12 ילדים ו-25 מבוגרים מתארחים לכבוד החגים. היה אש". הציוץ גרר תגובות זועמות מהמעריצים של הכוכבת, שנזפו בה על כך שאירחה חגיגה גדולה כל כך לצד העובדה שמספר הנדבקים מוסיף לעלות.

 

 

בתגובה על ציוץ שהעביר ביקורת על מעשיה, קרדי התנצלה והציעה הסבר לאירוע שקיימה לכבוד החג. "סליחה, טעות שלי, לא ניסיתי לגרום לאף אחד להרגיש רע", כתבה. "פשוט אירחתי את המשפחה שלי בבית בלי בפעם הראשונה וזה הרגיש כל כך טוב ורומם אותי. הוצאתי כל כך הרבה כסף כדי לוודא שכולם יבדקו אבל זה היה שווה את זה. לא ניסיתי לפגוע באף אחד".

 

 

בציוץ נוסף שהעלתה, קרדי סיפרה שהיא נקטה בפעולות הנחוצות כדי לוודא שכולם נשארים בטוחים. היא שיתפה שהיא נבדקת על בסיס קבוע לוירוס הקורונה, כמו גם האנשים שסביבה. "אני במיוחד וכל מי שעובד סביבי נבדקים ארבע פעמים בשבוע", כתבה בתגובה למעריץ. "אני באמצע עבודה וכל פעם שאנחנו מגיעים לעבוד אנחנו חייבים להיבדק".

 

 

למרות ההתנצלות וההסבר של קרדי, רבים עדיין המשיכו להגיב בכעס על המקרה. "להתרברב על המפגש הגדול שלך באמצע מגפה למיליוני מעריצים קלים להשפעה שאין להם את הכסף שיש לך לעשות בדיקות מהירות זה חוסר אחריות", כתב אחד המשתמשים.

אחרת הוסיפה: "הוירוס הזה לא נותן רשות לעשירים לנפנף בעושר שלהם. רבים מאיתנו היו שמחים למפגשים משפחתיים גדולים, אבל אנחנו מכבדים את בני המשפחה המבוגרים שלנו יותר מדי בשביל לעשות את זה, לא משנה כמה כסף יש או אין לנו!!!"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE