הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצטרפה לקליפורניה וטקסס: גם פלורידה רושמת מיליון נשאי נגיף הקורונה
רק אתמול אמר מושל המדינה, רון דה-סנטיס, כי אין בכוונתו להורות על סגירת בתי הספר: "זו הטעות הגדולה ביותר שנעשתה במדיניות בריאות הציבור האמריקאית. גם חבישת מסכות לא עוזרת", הוא אמר

פלורידה הפכה מוקדם יותר היום (שלישי) למדינה האמריקאית השלישית שמגיעה למיליון נשאי נגיף הקורונה מתחילת המשבר, כיממה בלבד לאחר שמושל המדינה יצא נגד השימוש במסכות והבהיר שבתי הספר לא ייסגרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המדינה חצתה את הרף לאחר ש-8,800 נשאים נוספים אובחנו ביממה האחרונה, כך על פי הנתונים של חוקרי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס במרילנד (שלוקחים את הנתונים ישירות ממחלקת בריאות הציבור המקומית). מספר קורבנות הנגיף במדינה עלה ל-18,600, ופלורידה מדורגת במקום הרביעי בין מדינות ארה"ב.

כעת, פלורידה מצטרפת לקליפורניה וטקסס כמדינות הבודדות שרשמו יותר ממיליון נשאי הנגיף.

אתמול כינס מושל המדינה, רון דה-סנטיס, מסיבת עיתונאים שבה טען ש"סגירת בתי הספר היא השגיאה הגדולה ביותר לבריאות הציבור בהיסטוריה האמריקאית". עוד קודם לכן, בשבוע שעבר, דה-סנטיס האריך את תוקפו של הצו המנהלי האוסר על הרשויות המקומיות לקנוס תושבים שלא חובשים מסכות.

כאשר נשאל על כך, המושל השיב: "אני מתנגד למסכות, נקודה. אני לא חושב שהן פועלות". ראוי להזכיר כי מומחים לבריאות הציבור ואפילו המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) אמרו פעמים רבות שמסכות הן הכלי היעיל ביותר למאבק בקורונה, אפילו יותר מהחיסון עצמו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE