הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רשלנות בלתי נתפסת": בני זוג טסו להוואי על אף שאובחנו כחיוביים לקורונה
השניים, תושבי מדינת האיים, נעצרו עם הגעתם מכיוון שהם היו מודעים לכך שהם נשאי הנגיף. "עצם העלייה למטוס עלול לגרום לאנשים אחרים לחלות ולמות", אמרו במשטרה המקומית

בני זוג מהוואי נעצרו מוקדם יותר השבוע לאחר שעלו על מטוס בחזרה למדינת האיים חרף העובדה ששניהם אובחנו כנשאי נגיף הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית בהוואי, בני הזוג טסו בסוף השבוע מסן פרנסיסקו לעיר ליהואה (באי הצפוני ביותר). שמותיהם של בני הזוג לא פורסמו, אך במשטרה אמרו שמדובר בבעל ואישה בני 46.

עוד נמסר מהמשטרה כי השניים נעצרו בחשד להתנהגות מסוכנת ורשלנית, שכן הם ידעו שהם אובחנו כחיוביים לקורונה עוד לפני שהגיעו לנמל התעופה בצפון קליפורניה: "עצם העלייה למטוס מתוך הידיעה שאתה עלול לגרום לאנשים אחרים לחלות ולמות היא הפעולה הרשלנית ביותר", אמרו במשטרה.

בני הזוג שוחררו ממעצר לאחר שבית המשפט קבע להם שחרור בערבות בגובה אלף דולר (כ"א), אך במשרד התביעה המקומי עדיין מתכוונים להעמיד את השניים לדין. בשלב זה, לא פורסם מתי או באיזו חברת תעופה בני הזוג טסו.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, הוואי דרשה בעבר שכל מי שמגיע למדינה נדרש לשהות בבידוד ביתי במשך שבועיים, בין אם מדובר בתושב מקומי ששב לביתו, או בתייר שהגיע לבקר במדינת האיים. בסוף חודש ספטמבר, יונייטד הפכה לחברת התעופה הראשונה בארצות הברית שמציעה בדיקות קורונה בתשלום, אך רק עבור הנוסעים להוואי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE