הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולקאם אילון מאסק: המיליארדר החליט לנטוש את קליפורניה ולעבור לטקסס
אחרי שנים ארוכות שבהן השמיץ את המדינה המוזהבת, ובעיקר את גובה המיסוי ויחסה כלפי תאגידי ענק, המיליארדר הסביר שהחליט לעבור לגור בטקסס, שם הוא מעביר את מרבית ימיו גם ככה. עם זאת, הוא הדגיש ש"שתי החברות שלי הן האחרונות לפעול בקליפורניה בתעשיות שלהן"

על אף ששתי החברות שהקים - טסלה ו-SpaceX - עדיין מחזיקות במשרדים בקליפורניה, המיליארדר אילון מאסק אישר את הדיווחים בימים האחרונים, לפיהם הוא עזב את המדינה המוזהבת לטובת טקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילון מאסק, מוקדם יותר החודש בגרמניה (צילום: AP)

 

"כאשר קבוצה מנצחת במשך תקופה ארוכה, היא נוטה לגלות שאננות ותחושה שהיא רשאית לעשות ככל שעולה ברוחה., ואז קורה שהיא כבר לא לוקחת אליפות. קליפורניה זכתה ביותר מדי אליפויות", מאסק אמר היום במהלך ועידת המנכ"לים של הוול סטריט ג'ורנל.

מאסק אף נשאל ישירות האם הוא בעצמו עזב את קליפורניה: "קודם כל, אני רוצה לומר ש-SpaceX וטסלה פועלות במדינה בצורה משמעותית. למעשה, טסלה היא יצרנית הרכבים האחרונה שפועלת בקליפורניה, ו-SpaceX היא חברת החלל האחרונה שעדיין מייצרת דברים במדינה. היו הרבה חברות בעבר, אך זה חשוב לי להגיד שאלו שתי החברות האחרונות בקליפורניה בתחום שלהן. עבורי ברמה האישית, כן, עברתי להתגורר בטקסס".

דבריו של מאסק נאמרו ימים ספורים לאחר שמספר כלי תקשורת בארה"ב דיווחו על כוונתו להעתיק את מגוריו לטקסס, שכן הוא גם ככה נמצא במדינה רוב הזמן. לטסלה יש משרדים בבירת טקסס, אוסטין, ו-SpaceX פועלת בעיר בוקה צ'יקה, בדרום המדינה.

הונו האישי של מאסק מוערך ב-135 מיליארד דולר - כמות שמציבה אותו במקום השני בדירוג עשירי העולם, מיד לאחר מייסד אמזון, ג'ף בזוס (כ-185 מיליארד ד') ולפני ביל גייטס (119 מיליארד ד') ומארק צוקרברג (103 מיליארד דולר).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE