הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יצא מהמכונית ופתח באש לכל עבר: 8 נרצחו בתקרית ירי המוני במתחם פד-אקס בלב ארה"ב
בסביבות השעה 11:00 בלילה החלו להתקבל דיווחים על ירי במתחם של חברת המשלוחים בסמוך לנמל התעופה באינדיאנפוליס, ובהמשך נודע ששמונה עובדים נרצחו והיורה התאבד. בשלב זה לא פורסמו שמותיהם של הקורבנות או החשוד, וחלק מקרובי המשפחה עדיין ממתינים לשמוע מה עלה בגורל יקיריהם

כוחות המשטרה באינדיאנה ממשיכים לחקור את אירוע הירי ההמוני שהתרחש אמש (חמישי) במתחם של חברת המשלוחים Fed-Ex בעיר אינדיאנפוליס, במהלכו גבר ירה למוות בשמונה אנשים ולאחר מכן שם קץ לחייו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש באינדיאנפוליס (צילום: AP)

 

הדיווחים הראשוניים על הירי התקבלו בסמוך לשעה 11:00 בלילה (שעון חוף מזרחי, 8:00 בערב בחוף המערבי), וחקירה ראשונית העלתה שהחשוד הגיע למקום, יצא מרכבו והחל לירות לכל עבר במגרש החנייה"

"אנחנו יודעים שאירוע הירי היה קצר מאוד, כמה דקות בלבד. לא היה עימות שהוביל לירי, ונראה שהחמוש ירה באופן אקראי מחוץ לבניין לפני שנכנס פנימה", הסביר קרייג מקארט ממשרד השריף המקומי.

 

קרובי משפחה מחכים לשמוע מה עלה בגורל יקירהם (צילום: AP)

 

עוד מסר מקארט שארבעה מההרוגים אותרו מחוץ לבניין, וארבעה נוספים (והיורה עצמו) בתוך המתחם. כמו כן, חמישה פצועים פונו לבית החולים.

שמותיהם של הנרצחים ויורה טרם פורסמו, ובתקשורת המקומית דווח שאיסוף הראיות מזירת האירוע נמשך במהלך הלילה, ומנע את כניסתם של חוקרי מקרי המוות במחוז.

 

זירת האירוע, הבוקר באינדיאנפוליס (צילום: AP)

 

"שוב אנחנו מתעוררים ושומעים על אירועי ירי המוני, הפעם באינדיאנה. אף מדינה לא צריכה לקבל את הזוועה הזו כשגרה, והגיע הזמן לפעול בנושא", צייץ שר התחבורה פיט בוטיג'ג', לשעבר ראש עיריית סאות' בנד שבמדינה.

מושל אינדיאנה, אריק הולקומב, הורה על הורדת דגלים לחצי התורן בחרבי המדינה עד יום שלישי הבא, ה-20 באפריל.

בפד-אקס הגיבו ומסרו: "נותרנו עצובים ובהלם בעקבות מותם של חברינו בתקרית הירי הטרגית במתחם שלנו באינדיאנפוליס. אנו מבקשים לשלוח תנחומים למשפחות שנפגעו, ונמשיך לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה".

 

החקירה נמשכת גם היום (צילום: AP)

 

תקרית הירי הקטלנית מצטרפת לשורה של אירועי ירי המוניים שהתרחשו בשבועות האחרונים ברחבי ארצות הברית: בחודש שעבר נרצחו 10 בני אדם, ביניהם שוטר, לאחר שחמוש פתח באש בסופרמרקט בעיר בולדר שבקולורדו. ימים בודדים קודם לכן, 8 אנשים נרצחו בשלוש תקריות ירי שונות שאירעו במכוני ספא באזור העיר אטלנטה.

למעשה, מדובר בתקרית הירי ההמונית השלישית שמתרחשת באזור אינדיאנפוליס מתחילת השנה: בחודש שעבר חמוש ירה למוות בארבעה בני אדם, ביניהם ילד, וחטף את בתו בת השישה חודשים. למרבה המזל הוא נעצר והתינוקת לא נפצעה. כחודשיים קודם לכן, נער מהעיר ירה למוות ב-5 בני משפחתו, ביניהם צעירה בהריון מתקדם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE