הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: התפתחות משמעותית במצוד אחר חשוד ברצח ששוחרר מהכלא "בטעות"
במשטרה סירבו למסור פרטים רבים על הנסיבות שהובילו ללכידתו של כריס באגס, ששוחרר מהכלא באי רייקרז בחודש שעבר חרף העובדה שבית המשפט קבע שעליו להישאר במעצר עד משפט הרצח

רשויות החוק בניו יורק הצליחו לאתר ולעצור את כריסטופר באגס בן ה-26, למעלה מחודש לאחר שהחשוד ברצח שוחרר מבית הכלא באי רייקרז עקב "טעות מנהלתית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כריסטופר באגס, שנעצר כחודש לאחר ששוחרר בטעות מהכלא בניו יורק

 

הנסיבות שהובילו ללכידתו של באגס, תושב הברונקס, לא פורסמו, אך במשטרה הבהירו שהוא שוב מאחורי סורג ובריח.

כזכור, באגס הואשם ברצח של ארנסט בראונלי בברוקלין לפני כשלוש שנים, ובית המשפט קבע כי הוא יישאר בכלא עד תום ההליכים נגדו. אלא שבחודש פברואר, בעת שהשתתף באחד הדיונים בעניינו בבית המשפט, הוא החל לקלל את השופט עם תיאורים מיניים בוטים במיוחד.

בתגובה, השופט הרשיע אותו בביזיון בית המשפט וגזר עליו 30 ימים בכלא. וכאן בדיוק התרחשה אותה "טעות מנהלתית", שכן עונש זה (30 יום) הוגדר כ"עונש הסופי" של באגס. 

וכך קרה שלאחר 30 יום, בלילה שבין ה-8 ל-9 במרץ, באגס קיבל מזומנים, כרטיס 'מטרו-קארד' ושערי בית הכלא נפתחו. חרף העובדה שישנם חמישה שלבים בתהליך השחרור מהכלא באי רייקרז, באף אחד מהם איש לא גילה שבאגס מואשם גם ברצח.

כאמור, הנסיבות שהובילו לעצירתו מוקדם יותר השבוע טרם פורסמו, אך ראשי בית הכלא וראש העיר דה-בלאזיו התחייבו לבצע חקירה יסודית כדי להבין כיצד קרה שאדם המואשם ברצח מוחזר לרחובות העיר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE