הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מזכיר קרב יריות שרואים במערבונים": מורה ואיש קרטל מקסיקני נהרגו במהלך ניסיון שוד בלב ארה"ב
חוקרי משרד השריף בצפון קרוליינה מאמינים שהמורה וגיסו ניסו לשדוד את אלונסו לארה, איש קרטל חליסקו הדור החדש, ובמקום התפתח קרב יריות שהסתיים במותם של שניים מתוך שלושת המעורבים. בבית נמצאו כלי נשק, מזומנים וסמים

מורה מצפון קרוליינה נורה למוות לאחר שהוא וקרוב משפחה נוסף ניסו לשדוד בית ששייך לקרטל סמים מקסיקני, כך על פי רשויות החוק במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, בשבוע שעבר בצפון קרוליינה

 

התקרית אירעה בשבוע שעבר בעיירה גרין לבל (Green Level) - כ-170 ק"מ צפון-מזרחית לשארלוט. טרי ג'ונסון, שריף מחוז אלמנס שבו התרחש האירוע, סיפר שברני דייל האריס וגיסו סטיבן אלכסנדר סטיוארט ניסו לשדוד כסף מקראוון של אלונסו בלטרה לארה, חבר בקרטל חליסקו הדור החדש (Cártel de Jalisco Nueva Generación, או CJNG).

במסיבת עיתונאים שכינס מוקדם יותר השבוע, ג'ונסון הסביר שהאריס וסטיוארט פרצו למבנה היביל והמתינו לשובו של לארה. כאשר הוא חזר, התפתח קרב יריות שהוביל למותם של האריס ולארה.

 

 

עוד מסר ג'ונסון שהתקרית אירעה בסביבות השעה 1:00 בלילה. מותו של האריס נקבע במקום, ואילו לארה פונה לבית החולים במצב אנוש ומת מפצעיו כעבור שעות ספורות.

"זה כמעט מזכיר קרב יריות שרואים במערבונים", סיכם השריף והוסיף שסטיוארט לא נפגע במהלך האירוע. שלושה מבנים סמוכים ניזוקו במהלך הירי, אך גם בהם לא היו פצועים.

 

שני הרוגי האירוע: לארה (מימין) והאריס 

 

במשרד השריף מתקשים לכנות את האריס כ"קורבן האירוע", שכן המורה (שאף שימש כמאמן קבוצת הכדורסל של בית ספרו) הגיע לביתו של לארה כשהוא לובש אפוד מגן וציוד צבאי נוסף. לפי ג'ונסון, האריס נורה מספר פעמים. לעומת זאת, לארה נמצא כשידיו ורגליו קשורות, והוא נורה בראש מטווח קצר.

במהלך החקירה השוטרים איתרו חמישה כלי נשק, אלפי דולרים במזומן ו-1.2 ק"ג של סמים מסוג קוקאין.

למרות שלא נפצע בתקרית, סטיוארט כמובן נעצר, והוא צפוי לעמוד לדין בגין רצח מדרגה ראשונה, פריצה מדרגה ראשונה, החזקת כלי נשק ע"י עבריין מורשע ועוד. בית המשפט קבע כי עליו להישאר בכלא עד תום ההליכים נגדו.

 

זירת האירוע, בשבוע שעבר בצפון קרוליינה

 

במקביל, בית הספר שבו עבד האריס הצליח לעורר זעם כאשר בפוסט שהועלה לפייסבוק, הקהילה התבקשה "להגיע לבית הספר כדי לחגוג את חייו של המאמן ברני האריס, שסיסמתו 'רק אהבה, אין פחד' תישאר לנצח כחלק בלתי נפרד מאיתנו". פוסט זה כבר הוסר, ובבית הספר סירבו להגיב על כך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE