הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ככה חוסכים כסף ומנצחים את האינפלציה: זו העיר הגדולה המשתלמת ביותר באמריקה להשכרת דירה בלי שותפים
מדירוג עשרת הערים המשתלמות להשכרה ורמת החיים, תוך הכנסת מדדי רמת חיים, חיסכון, ודיור בר-השגה נראה שיש לנו מנצחת - זו השנה הרביעית ברצפיות אז האם סינסנטי היא הדבר החם הבא?

סינסינטי שוב בראש רשימת הערים הגדולות בארה"ב בהן שוכרים יכולים להרשות לעצמם לגור לבד ובעליות מחייה נמוכות במיוחד, על פי דו"ח שפורסם לאחרונה ב-SmartAsset.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מהדו"ח עולה כי העיר השלישית בגודלה באוהיו לא רק מעניקה לדיירים את שכר הדירה הממוצע החמישי הנמוך ביותר (612 דולר לחודש) ליחידה עם פחות משני חדרי שינה, אלא היא מציעה גם לשוכרים עלויות מחיה נמוכות יחסית במחיר של כ-22,721 דולר לשנה, מה שמאפשר לחסוך המון כסף בהשוואה ליתר ערי אמריקה המרכזיות. מלבד באוהיו גם בערי נברסקה הגדולות - אומהה ולינקולן - ושני ערים אחרות במדינת קנטאקי - לקסינגטון ולואיוויל - ישנן עלות שכירות ממוצעת נמוכה ליחידה עם פחות משני חדרי שינה בעלות של כ-724 דולר לחודש, כשעלות המחיה השנתית הממוצעת הינה פחות מ-24 אלף דולר לשנה.

המחקר השווה את 100 הערים הגדולות בארצות הברית בחמישה מדדים, כולל שכר דירה ממוצע ליחידות קטנות, יוקר המחיה, חציון רווחים, שיעורי אבטלה, ואחוז יחידות הדיור עם פחות משני חדרי שינה.

סינסינטי, שתפסה את המקום הראשון זו השנה הרביעית ברציפות, היא עיר עם שיעור אבטלה של 4.6 אחוזים ולמעלה מ-28% מיחידות הדיור שלה הן עם פחות משני חדרי שינה.

לפי SmartAsset, עשר הערים המובילות, המדורגות לפי הסדר, בהן שוכרים יכולים להרשות לעצמם לגור לבד הינן;

סינסינטי; מיניאפוליס; אומהה; סנט לואיס; לקסינגטון; לינקולן; פיטסבורג; לואיוויל; טולסה; ובויס, (איידהו).

הדו"ח מתפרסם כאשר עלות השכרת הבית ממשיכה לעלות בארצות הברית, כאשר יותר אנשים חוזרים לעבוד באזורי המטרו, מה שמגביר את הביקוש לדירות להשכרה.

בעוד ששכר הדירה ירד משמעותית ברחבי אמריקה במהלך המגפה, נכון ליוני, דמי השכירות הלאומיים החציוניים עלו ב-8.4% לעומת השנה שעברה.

נתוני האינפלציה האחרונים שנמסרו על ידי הלשכה לסטטיסטיקה ושפורסמו ב-13 ביולי, הראו אינפלציה חמה יותר מהצפוי ביוני, כאשר מדד המחירים לצרכן עלה ב-0.9 אחוזים ביחס לחודש ביוני והגיע לשיא של 13 שנים.

הרפובליקנים, וכמה כלכלנים, עוררו נורות אזהרה מפני האינפלציה, בעוד שממשל ביידן התעקש כי עליית המחירים כלפי מעלה ארעית ותתפוגג ככל שהתזוזות בשרשרת האספקה ​​הקשורה למגיפה תתחדש.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE