הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כינה את החיסונים "קונספירציה" ומת מקורונה: כעת משפחתו מנסה לשכנע את הציבור להתחסן
מייקל הלך לעולמו בגיל 50, וגם כאשר אביו מת מקורונה מוקדם יותר השנה הוא לא השתכנע להתחסן. אלמנתו סיפרה: "הוא חשב שהממשלה מנסה להשתלט על הגוף שלו...זריקת החיסון הייתה מצילה אותו, אין לי ספק"

במשך עשורים, מייקל סטיבנסטון התגורר באוקלהומה סיטי ביחד עם אשתו מלינדה יאנג, עד לפני כמה שנים שבני הזוג בחרו לעבור לפלורידה בעקבות הצעת עבודה.

ב-3 באוגוסט סטיבנסטון הלך לעולמו לאחר מאבק בקורונה, ואלמנתו הטרייה מספרת שהוא סירב להתחסן כי חשב שמדובר בקונספירציה ממשלתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל סטיבנסטון הלך לעולמו בתחילת אוגוסט

 

סטיבנסון, רק בן 50 במותו, סיפר לאשתו שהוא מאמין שרופאים ושאר עובדי בתי החולים "נמצאים תחת שליטה ממשלתית": "הרבה אנשים חשבו כמוהו וסברו שככה הממשלה תעקוב אחרי התושבים. [סטיבנסבטון] חשב שהממשלה מנסה להשתלט על הגוף שלו".

מעבר לכך שסירב להתחסן, מסתבר שסטיבנסון האמין ש"נתוני הקורונה" - כמות הנשאים, המאושפזים ומקרי המוות - אינם אמינים: "הוא חשב שהממשלה מדווחת על הרבה יותר מקרים וגם כוללת נשאים של וירוסים אחרים", סיפרה יאנג.

יאנג האמינה שבעלה יסכים להתחסן לאחר שאביו מת מקורונה בחודש אפריל האחרון, אך גם זה לא שכנע אותו: "הזריקה הייתה מצילה אותו, אין לי ספק", היא סיפרה.

 

סטיבנסטון ושניים מבניו

 

חודשיים בלבד לאחר מכן, סטיבנסון מצא את עצמו מאושפז בבית החולים ונאבק על חייו. אלמנתו סיפרה שרק אז הוא התחרט על כך שלא התחסן:

"בתוך 48 שעות מהרגע שהוא אושפז, הוא אמר שהוא היה צריך לקבל את זריקת החיסון וזהו, כי הוא כבר היה אומלל. הוא סבל מכאבים בכל הגוף והתקשה לנשום. הוא רצה לקבל את החיסון אז, אבל זה היה מאוחר מדי", סיפרה יאנג.

בתוך זמן קצר, סטיבנסטון נזקק למכונת הנשמה: "היו עליות וירידות, והרבה רגעים מלאים בתקווה שקשה לי לתאר אותם", שיחזרה יאנג, "אני הייתי בטוחה שהוא ישרוד, כולנו חשבנו ככה".

עשרה ימים לאחר שאושפז, הרופאים ביקשו לנתק את סטיבנסון מהמכונות, ויאנג נתנה אישור: "זו היה הדבר הנוראי ביותר שעשיתי בחיי", היא אמרה.

 

סטיבנסטון, יאנג וילידהם

 

כעת, כשהיא עדיין מנסה להתמודד עם מות בעלה, יאנג מבקשת מכולם לגשת להתחסן: "אל תתחסנו בשביל עצמכם, תעשו את זה בשביל האנשים שאוהבים אתכם. תחקרו את העניין, תעשו שיעורי בית ותבינו למה אתם צריכים להתחסן".

לדבריה של יאנג, אחד מבניו של סטיבנסון כבר ניגש להתחסן לאחר מות אביו, והיא מקווה שאנשים נוספים יפעלו באופן הזה: "לא ניתן לו למות לשווא, ונעשה מאמצים לוודא שאף משפחה בארה"ב לא תעבור את מה שאנחנו עברנו, כי לאף אחד לא מגיעה חוויה כזו", סיכמה יאנג.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE