הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסרבים לחבוש מסכות במטוסים בארה"ב? בקרוב אתם עלולים להיקנס ב-3,000 דולר
לפי הדיווחים, ב-TSA מתכוונים להכפיל את גובה הקנסות שיוטלו על נוסעים, כך שעבירה ראשונה תגרור קנס של 500 דולר, במקום 250 דולר כפי שהיה נהוג עד כה. עבירות חוזרות יובילו לקנסות גבוהים יותר, לפי שיקול דעתו של סוכן ה-TSA, כאשר הסכום לא יעלה על 3,000 דולר

נוסעים שיסרבו לחבוש מסכה במהלך טיסות מסחריות בארצות הברית עלולים להיקנס בעד 3,000 דולר, כך דווח מוקדם יותר היום (חמישי) בסוכנות הידיעות רויטרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כידוע, עם כניסתו לבית הלבן, הנשיא ביידן חתם על צו המחייב חבישת מסכות בשטחים פדרליים, לרבות בנמלי התעופה השונים ובתוך מטוסים.

ימים ספורים לאחר מכן נמסרה הודעה רשמית ממנהל הביטחון בתעבורה (TSA), בה הוסבר שנוסע שיוריד את המסכה במהלך הטיסה (שלא לצורך אכילה או שתייה) ייקנס ב-250 דולר. עוד נמסר כי במקרים של עבירות חוזרות על החוק, לסוכני ה-TSA תהיה האפשרות לקבוע את גובה הקנס בהתאם לשיקול דעתם המקצועית, כאשר הסכום לא יעלה על 3,000 דולר.

אלא שכעת נודע כי בכוונת ה-TSA להכפיל את גובה הקנסות, כך שעבירה ראשונה תגרור קנס בגובה 500 דולר, ועבירות חוזרות עלולות לגרור קנס של עד 3,000 דולר. המדיניות החדשה תיכנס לתוקף מחר, יום שישי ה-10 בספטמבר.

בנוסף, כפי שדיווחנו בחודש שעבר, הממשל הפדרלי הודיע כי בכוונתו להאריך את חובת המסכות בשטחים פדרליים עד חודש ינואר וזאת על רקע הזינוק בתחלואת הקורונה שנרשמה ברחבי ארצות הברית במהלך החודשים האחרונים (ובייחוד הווריאנט דלתא).

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE