הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רעידת אדמה בעוצמה 4.3 התרחשה בדרום קליפורניה
מוקד הרעש אירע באזור העיר קרסון ביום שישי בערב, כאשר רעידה נוספת וחלשה יותר הורגשה כשעה וחצי לאחר מכן. לא התקבלו דיווחים על נפגעים או נזק משמעותי

רעידת אדמה בעוצמה 4.3 התרחשה בשישי בערב בדרום קליפורניה, כאשר מוקד הרעש נמצא כקילומטר מאזור קרסון, ליד בית הספר היסודי ברחוב דולורס. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האזורים בהם תושבים דיווחו כי הרגישו רעידת אדמה (צילום: מתוך אתר Volcano Discovery)

 

רעש האדמה הורגשה בסביבות השעה 20:30 באזור לוס אנג'לס ובערים נוספות מסביב, כמו קרסון, לומיטה וטורנס. רעידה נוספת בעוצמה 3.0 הוגשה בסביבות 23:06 באותו האזור. הרשויות המקומיות, כולל כוחות הביטחון וההצלה, לא קיבלו דיווחים על פציעות בגוף או נזקים משמעותיים, כך על פי משרד הכבאות המחוזי של לוס אנג'לס.

עם זאת, הרשויות קיבלו מספר קריאות של תושבים שהביעו דאגה מהתלקחות בית זיקוק נפט סמוך, 'מרתון'. דובר בית הזיקוק אישר כי האש פרצה ב"מכשירי בטיחות", וכי החברה "פועלת כמתוכנן" באירועים כאלה. כך דווח ב'לוס אנג'לס טיימס'. 

מטעם USGS, המכון הגאולוגי של ארצות הברית, נמסר כי הרעידה התרחשה בעומק של 14 קילומטרים. ברגע שהתקבלו הדיווחים, על פי משטרת לוס אנג'לס, הם פעלו לפי פרוטוקול החירום והציבו רכבי כיבוי אש ומסוקים, שסיירו באזור משוער של כאלף קלימוטרים על מנת לזהות נזקים או כל צרכי חירום אחרים. 

תושבת קרסון, דשון האריס, אמרה כי הרעש הרעיד את מכוניתה "בטירוף". "אם זה הרעיד מכונית של כ-2,000 ק"ג, זו בעיה", אמרה. 

תושב אחר אמר כי "ממש שמעתי את זה מגיע. הבית רעד במשך כעשר שניות". אחר הטיל ספק בכך שעוצמת רעש האדמה עמדה על 4.4, וטען כי הוא סבור שהרעידה "הייתה חזקה מזה". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE